Hakon Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Fant ingen tråd om dette (lette ikke heller) Kom over noen bilder av BMW 5-serie E60 med face-liften. Ikke de helt store forandringene kanskje... uansett en lekker bil. Her er også en flash-side hvor man bla a får de mer av det nye... http://www.bmw.com/com/en/index_narrowband.html?content=../../com/en/newvehicles/5series/sedan/2007/experience/phase_1/experience.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 Absolutt en frisk og gjennomført facelift. Jeg personlig liker ikke dørtrekkene innvendig, men det er vel bare en bagatell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 E60 er en utrolig flott BMW. T.A.S, kan du spesifisere hva du ikke likte med dørtrekkene? Likte de godt jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 8, 2007 Share Skrevet Januar 8, 2007 kan noen peke ut det som er forskjell? har ikke studert e60 nøye nok tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2007 kan noen peke ut det som er forskjell? har ikke studert e60 nøye nok tror jeg... man må nok studere ganske nøye for å se hva som er forskjellen her. Er egentlig bare småting som er endret. tror LED baklys blir det mest åpenbare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Kommer en del nye motorer også USA: 535i 306 hk (R6) 528i 234 hk Verden: 520i 163hk (september) (R4) 523i 190hk 530i 272hk 520d 177hk (september) 525d 197hk 535d 286hk Savner en V8 diesel, men da måtte det blitt noe enda råere enn 745d motoren på 300hk/700Nm. Skulle gjerne hatt 535i til Europa også, så kunne amerikanerne fått den totalt bortgjemte 540i med like mange hester. Håper også på x-drive på flere motorer, spesielt 535d og 550i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 E60 er en utrolig flott BMW. T.A.S, kan du spesifisere hva du ikke likte med dørtrekkene? Likte de godt jeg . Hehe.. Jeg skjønner ikke hvorfor BMW ikke kan ha "Bangle-buen" på sjåfærens dørside også. Er jo det slik på dagens og er mye penere etter min mening. Hadde jeg nå handlet E60 tror jeg faktisk at jeg hadde skiftet ut dørtrekkene til E60 Pre-facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Bangle-buen? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 "Bangle buen" er kort fortalt dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2007 tja... var litt tøffere slik det var før facelift, men egentlig ingen stor greie... det aller styggeste i de nye bilene til BMW må jo være den skrekkelig stygge gear-spaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Pent! Ved første øyekast ser jeg klarglassblinkers foran, LED-baklys, endret fasong på luftinntaket foran (var vel ikke chromelist på "gammel-E60n"...) Edit: fant mer info og bilder her http://www.netcarshow.com/bmw/2008-5-series/ - http://www.netcarshow.com/bmw/2008-5-series_touring/ Stilig med sidemarkeringslys også bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 tja... var litt tøffere slik det var før facelift, men egentlig ingen stor greie... det aller styggeste i de nye bilene til BMW må jo være den skrekkelig stygge gear-spaken. Enig med deg der Håkon, mindre pen den. Men den hadde nok ikke hindret meg å handla E60 facelift hvis jeg hadde mulighet til det nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Markeringslyset i baklyset var jo knalltøft.. Helt klart en modernisering som må skrives opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Fremdeles en veldig pen bil. Den nye gear spaken/joysticken ser ganske tøff ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 Fremdeles en veldig pen bil. Den nye gear spaken/joysticken ser ganske tøff ut den Enig, ser veldig tecky og kul ut! E60 har ikke blitt mindre attraktivt etter facelfiten nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå