Gå til innhold

BMW E60 Facelift....

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Fant ingen tråd om dette (lette ikke heller)

Kom over noen bilder av BMW 5-serie E60 med face-liften.

Ikke de helt store forandringene kanskje... uansett en lekker bil.

Her er også en flash-side hvor man bla a får de mer av det nye...

http://www.bmw.com/com/en/index_narrowband.html?content=../../com/en/newvehicles/5series/sedan/2007/experience/phase_1/experience.html

wallpaper_1_1280.jpg

wallpaper_2_1280.jpg

wallpaper_3_1280.jpg

wallpaper_4_1280.jpg

wallpaper_5_1280.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen peke ut det som er forskjell? har ikke studert e60 nøye nok tror jeg... :P

man må nok studere ganske nøye for å se hva som er forskjellen her. Er egentlig bare småting som er endret. tror LED baklys blir det mest åpenbare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en del nye motorer også

USA:

535i 306 hk (R6)

528i 234 hk

Verden:

520i 163hk (september) (R4)

523i 190hk

530i 272hk

520d 177hk (september)

525d 197hk

535d 286hk

Savner en V8 diesel, men da måtte det blitt noe enda råere enn 745d motoren på 300hk/700Nm. Skulle gjerne hatt 535i til Europa også, så kunne amerikanerne fått den totalt bortgjemte 540i med like mange hester. Håper også på x-drive på flere motorer, spesielt 535d og 550i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E60 er en utrolig flott BMW. T.A.S, kan du spesifisere hva du ikke likte med dørtrekkene? Likte de godt jeg :wink: .

Hehe.. Jeg skjønner ikke hvorfor BMW ikke kan ha "Bangle-buen" på sjåfærens dørside også. Er jo det slik på dagens og er mye penere etter min mening. Hadde jeg nå handlet E60 tror jeg faktisk at jeg hadde skiftet ut dørtrekkene til E60 Pre-facelift.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja... var litt tøffere slik det var før facelift, men egentlig ingen stor greie... det aller styggeste i de nye bilene til BMW må jo være den skrekkelig stygge gear-spaken.

Enig med deg der Håkon, mindre pen den. Men den hadde nok ikke hindret meg å handla E60 facelift hvis jeg hadde mulighet til det nå :lol: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...