Tubi Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Står en business radio/cd i bilen min, og jeg skulle gjerne ha koblet på en mp3 spiller. Har prøvd med fm transmitter, men det funker jævlig dårlig! Finnes det noen aux inngang på spilleren? Det er montert handsfree i bilen, der man setter telefoenen i en holder og lyden går på stereoanlegget. Hvis det ikke er aux inngang, hvordan får man da lyden på stereoen? Jeg skjønner ikke noe annet enn at det må være en inngang man kan bruke mp3 spiller på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Evt cd veksler inngangen, finnes adapter for Ipod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Noen som vet hvordan den mp3 spilleren en putter i sigarett tenneren fungerer? Kommer lyden rett i anlegget uten å koble noe mer? syns det høres litt rart ut å bare putte dingsen i tenneren og vips kommer det lyd sorry, er ikke meningen å stjele tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 9, 2007 Share Skrevet Januar 9, 2007 Telefonen er koplet til Mute på spilleren, og på høytaler ledningene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tubi Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2007 Evt cd veksler inngangen, finnes adapter for Ipod. Er det phonokabel? Er det vanskelig å skru ut spilleren forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 spilleren skrur du ikke ut, du bare tar av volumknappen og stikker inn et skruhjern og vips så har du løsnet anlegget og du kan dra det ut... Jeg har by the way ikke klart og få ut min... skjønner faen ikke hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 10, 2007 Share Skrevet Januar 10, 2007 spilleren skrur du ikke ut, du bare tar av volumknappen og stikker inn et skruhjern og vips så har du løsnet anlegget og du kan dra det ut... Jeg har by the way ikke klart og få ut min... skjønner faen ikke hvorfor... Det sitter vel ett par skuer under listene og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Gå inn på www.dension.com Velg support helt oppe. Velg compatibility øverst til venstre og så OEM rett under. Velg BMW of finn riktig adapter fra listen. Her har årsmodell og spillertype noe å si. Ang. handsfreen. Enten så er det koplet en Mutebox inn. Denne er koplet slik at høyttalerledningene går ut fra spilleren og så ut til høyttalerene. Når du ringer slår det inn et rele og lyden fra spilleren kuttes slik at lyden fra handsfreen går ut til høyttalerene. Eller så er det et sett som ruter lyden direkte gjennom handsfreeenheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW530DAT Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 ang. hvordan få ut cd-spiller: det er kun èn skrue bak volumknappen som skal til for å få ut display-delen. For å få ut cd-spilleren er det ytterlige to skruer som må skrues ganske langt ut før man kan trekke ut spilleren. Disse skruene skal ikke "komme ut av hullene", men løsner spilleren mere og mere helt til du klarer å dra enheten ut. Prøv forsiktig første gang, så ødelegger du ikke noe. Maktbruk er ikke løsningen her. Spilleren skal komme lett ut av dashen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Står en business radio/cd i bilen min, og jeg skulle gjerne ha koblet på en mp3 spiller. Har prøvd med fm transmitter, men det funker jævlig dårlig! Finnes det noen aux inngang på spilleren? Det er montert handsfree i bilen, der man setter telefoenen i en holder og lyden går på stereoanlegget. Hvis det ikke er aux inngang, hvordan får man da lyden på stereoen? Jeg skjønner ikke noe annet enn at det må være en inngang man kan bruke mp3 spiller på. Du kan sjekke denne http://www.profildata.no/dension.html Virker som en bra løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Sjekk på denne siden her Connects2.com Mye snacks for etter montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå