rottert Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Får du problemer med at ikke førerdøra vil lukke seg tar du bare sikkerhetsbelte igjenom håndtaket på døra før du fester sikkerhetsbelte. Da får du to hender på rattet Trikset virker bra på E30 ihvertfall. Skal huske det Men må vel få inn stakkars bilen på bukken snart å få lega alle sår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Overdel? Bakluka er jo 2 delt... Hvordan er forbruket til dere som har tilsvarende bil? Jeg kjører fin blandakjøring og ligger i vinter på mellom 1,2 og 1,3 liter mila. Er ikke det litt høyt? Vet forbruket øker med kulda, men synes dette er litt vel mye... - Det hørtes mye ut, har aldri vært over 1 liter....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Overdel? Bakluka er jo 2 delt... Ikke min Hvordan er forbruket til dere som har tilsvarende bil? Jeg kjører fin blandakjøring og ligger i vinter på mellom 1,2 og 1,3 liter mila. Er ikke det litt høyt? Vet forbruket øker med kulda, men synes dette er litt vel mye... - Det hørtes mye ut, har aldri vært over 1 liter....... Må få sjekka det dær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Har ikke vært borti noen av disse probleme med mine to.. Bank i bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Overdel? Bakluka er jo 2 delt... Ikke min Er ikke bakluken din todelt...? Tror ikke E39 har blitt levert uten det.. Du skal kunne åpne bare glasset ved å bruke "trykknappen" på undersiden av festet til bakruteviskeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Alle E39 leveres med delt bakluke..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Alle E39 leveres med delt bakluke..... Sedan også? hehe Virker som at E39 sliter litt med kulda, og da gjelder det sikkert for andre modeller som E46, E38. Kjører ikke bmw skikkelige vintertester på bilene sine da, som i 40 minusgrader oppi Karasjok Det skulle dem gjort siden de ellers lager verden beste bilmerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 Alle E39 leveres med delt bakluke..... Var ute å sjekket, men siden det er 10 minus her og den aldri har vært åpnet etter at jeg tok over bilen var den rimelig fastfrosset. Men må si jeg ble begeistret når jeg fant ut at jeg faktisk hadde 2 delt bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 1,3 på mila hørtes mye ut? her er det riktignok ikke snakk om mer enn et par minusgrader, men jeg ligger på 0,7-0,8.. da drar nok de undersjøiske tunnelene ganske mye opp også... Jeg har hatt problemer med batteriet, 80Ah. Helt nytt, men klarte tydeligvis ikke å levere, så har oppgradert til 100Ah, spent på å se om det fikser biffen, eller om det faktisk er noe som tapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg vet ikke med dere men jeg har brukt 1.3 nå på bykjøring. Har ikke resettet på 2 uker, så det er ikke bare driftingen som trekker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 Da har listen i den siste uken over feil doblet seg! Det toppet seg i mårest da jeg mistet reversen. Vet dette høres håpløst ut, men eneste tanken i hodet mitt nå er "ALDRI MER BMW!" Alle jeg har snakket med sier kvaliteten på bmw de siste årene har sunket veldig mye. Noen som kan få hodet mitt på rett kjør igjen eller? Trur det kan bli vanskelig. Har hatt mange biler og dette er nesten komisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Eneste problemet jeg har hatt med min ´97 540 i vinter er at batteriet var utladet en gang, men da hadde bilen stått rolig i to uker og det hadde vært skikkelig kaldt (rundt -20) Satte også på webastoen en times tid før jeg skulle starte den.. Storfornøyd med hvordan min oppfører seg når det er kaldt ihvertfall (bank i bordet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Du må ha hatt maksimal uflaks med den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Hei rottert. Bmwer fortsatt gromme biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Da har listen i den siste uken over feil doblet seg! Det toppet seg i mårest da jeg mistet reversen. Vet dette høres håpløst ut, men eneste tanken i hodet mitt nå er "ALDRI MER BMW!"Alle jeg har snakket med sier kvaliteten på bmw de siste årene har sunket veldig mye. Noen som kan få hodet mitt på rett kjør igjen eller? Trur det kan bli vanskelig. Har hatt mange biler og dette er nesten komisk... Uff.. kjenner meg igjen her. Min blir lagt ut til salg så fort jeg har litt mer ork i kroppen. Akkurat nå greier jeg ikke selge bilen siden jeg føler den ikke er verdt noe som helst. Dette er feil jeg har opplevd med min e39 1998 som har rullet 135 000 km. -Dørhåndtak løsnett -Utløser til bagasjelokk gikk i stykker. -Abs sensor venstre bak -Abs sensor høyre bak -ABs sensor høyre framme -Abs sensor venstre framme -Bremserør bak (rust) -Airbag sensor i sete røk -Ute temp måler røk -Hjul-lager høyre fremme røk - Dogg i lyktehus - Vann i dørene bak -lakk som løsnet på dørsidene. Alt dette er selvsagt fikkset nå på TK bilservice. I tilegg sliter jeg med økt bensinforbruk som ingen finner godt svar på. knirking i interiør,hatthylle, dører- Svigers har en 01 mod 520 ia rullet 110 0000 Feil han har hatt: -ABS-sensor høyre framme -ABS-sensor venstre framme -Hjulager høyre og venstre framme. -Ryggesensor tatt kvelden -Regnsensor defekt -Girkasse problemer , fikk ikke blien i "R" måtte bytte kasse -Bilen regulerer ikke hastighetsnivå på klima. Alt eller ingen ting. -Klunke lyd fra dør fører side ( infeste av plast, løste seg med litt teip rundt) Begge bilene er kjøpt med god serviceshistorikk og godt voksene eiere. Feil er oppgit på 1 år. Så er spørsmålset, er dette kvalitet ? Svaret er NEI. Absolutt ikke! En så dyr bil som skal bære et prestisje navn? Sikkert konge bil for første eier opp til 100 000 km, men at bilene kan bli så dyre, med alt av plast og slurv er for meg et mysterium. Dørhandtak er ikke vanskelig og lage rett likksom. Og hvor var hode på personen som fant ut at man bruker plastik som en del av dørhengslen på en bil? Eller plastik feste på ABS føler mot metall ? Det sier jo seg selv at ryker i kulden. Eller hva med skovle hjul av plast i vannpumpen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå