Gunnar Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Månedens bil februar 2007 Etter to måneder uten månedens bil er vi nå på plass igjen - med en litt tidlig februarbil. Bil '99 BMW Z3 2.8 Coupe Kompressor Eier Bjørn D. Ellingsen Generelt Ny i Norge, levert av Autozentrum. Motor M52 B28TU, dobbel vanos Dekk/felger Daglig: BBS Challenge, F:8.5x19" m. 235/35 Yokohama B:10x19" et20 m. 265/30 Yokohama Bane: Org. M3 GT, F:7x17" m.215/45 Falken FK451, B:8.5x17" m.235/40 Kuhmo Ecsta Vinter: Ingen Eksteriør 297 Montrealblau mettalic KW Variant Zwei høyde- trykkjusterbart understell Powerflex foringer på bærearm forran/bak Hvite blinklys EBC skiver med redstuff klosser Eisenmann 2x70mm edelståls catbak Interiør Sportsstoler i nappaskinn El. stoler begge sider Aluminiumsdetaljer M ratt Individual svart taktrekk Air Condition El.ruter/speil Harman/Kardon stereo m.sub i bagasjerom Chromeline Blaupunkt CD AC Schnizter pedaler AC Schnizter fothviler AC Schnizter håndbrekk/girkule Annet Vortech VT1 kompressorkit levert av ESS Grenrør 25% diffsperre fra fabrikk På tapeten/Ønskelisten Frontmontert Intercooler Nye og mye større bremser Bedre kammer M coupe speil Tårnstag m.m. Prestanda Ca som en E36 3.2 M 305-315hk, Ca 400nm (skal måles på nytt) 0-100 ca 5.5 sek Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 grattis meget pen og gjennomført, bilen kler de hvite hjula, blir liksom litt racing preg over det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Grattis med månedens bil! Bilen fortjener det virkelig, hel rå bil! Få ut noen bilder av sommerhjula også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Den var grom! Gleder meg til eg skal(engang ) kjøpe meg en helt ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Grattis med månedens bil, igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 yes endelig en ny måndens bil og for en skjønnhet a du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Meget pen bil. Men bare for å pirke litt, det er ikke M3 GT felger, men M3 Cab felger, men uansett, de kler bilen utrolig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer med månedens bil, den var utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Rompa på Z3 coupe er helt sinnsykt deilig! Har ventet på at bilen din skal bli månedens Ellingsen. Det skulle bare mangle! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer med månedens bil... absolut en fin bil... ... Er det Mercedes-Benz bokstaver du har brukt for å skrive "Kompressor" ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer med månedens bil Ellingsen. Din Z3 Coupe gjør det slik at jeg har sansen for de... Skal den fortsatt selges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars R B Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Meget flott bil du har der ja. Eneste jeg stussa på når jeg så bildene var det samme som Fredrik. Er det mærsje kompressor logo?? det er vel litt feil.. Men jeg hadde nokk takket ja alikevell om du skulle gitt den bort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 drømmebil! vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Gratulerer med månederns bil Ellingsen En helt nydelig Z3 coupe du har Skal ha en Z3 coupe en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe! grabba da =) ønsker deg ikke litt stivere oppsett i rompa på den bilen da? så den ikke subber med rompa i bakken når du gasser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå