Gå til innhold

Ca///es bil (E90 320i) *solgt*

Ca///e
 Share

Anbefalte innlegg

nice bil:)

nån planer for den?

er det sekser i den?

Ingen store planer om modifiseringer av stor grad på denne nei. Den største modifiseringen ble allerede gjort før kjøp da jeg fikk nye baklykter.

Men jeg har planer om kromnyrer og så må jeg ha stoffmatter til sommeren :) Fulgte kun med gummimatter, som forøvrig er veldig praktisk om vinteren.

Jeg lurer på om jeg har lyst til å gjøre noe med eksosrøret, men skal ikke bytte annet enn endestussen evnt. To doble rør hadde gjort seg, men jeg vil ikke ødelegge lyden eller noe annet bak der.

Og det er mulig at jeg skal ha på en liten bagasjelokkleppe eller no. Men ikke sikker.

Kanskje litt senk men får se det ann når jeg får på 18" på sommeren. Må se hvordan det ser ut først.

Nei, det er ikke sekser i denne. Men derimot en velvillig firer på 2 liter og 150 hk. 200 Nm gjør seg også bemerket :)

åkey:)

chrom nyrer kan bli fint:)

hadde vert litt stili med en annen utbllås ja:)

men ellers en kjæmpe rå bil:)

kordan e lydn når det ikke er sekser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes lyden er kjempefin! Spesielt god lyd er det om man står bak bilen og den blir ruset litt. Har et meget godt lydbilde :) Også under kjøring er det fin lyd synes jeg.

Helt enig med deg! Det er det jeg er litt redd for å ødelegge med å montere en annen stuss. Det er som du sier, at noen har brukt maaange timer for å få lydbildet slik det er orginalt. Det var nok mange BMWere som ønsket at 320en skulle høres bra ut selv om de fjernet to sylindere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig en mulighet, men før jeg gjør noe slikt vil jeg høre hvordan det blir. Kommer til å bli dritdeppa om jeg skulle fucke opp lyden :(

Vel... jeg føler vel ikke at orginal lyden i denne motoren er noe "høydare", så jeg tror vel neppe du "taper" så mye ved en slik endring...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er selvfølgelig en mulighet, men før jeg gjør noe slikt vil jeg høre hvordan det blir. Kommer til å bli dritdeppa om jeg skulle fucke opp lyden :(

Vel... jeg føler vel ikke at orginal lyden i denne motoren er noe "høydare", så jeg tror vel neppe du "taper" så mye ved en slik endring...

:roll:

Vel vel. Jeg synes det er en fin lyd som kommer ut der bak, og jeg vil nødig gjøre inngrep som fører til en tammere lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sett litt på priser på senkefjærer til bilen min. Tipper jeg går for Eibach om det blir noe. Pro-kittet de har senker ca. 30 mm foran og 20-25 bak. Det holder for meg da bilen er en bruksbil og vil gjerne beholde litt komfort :)

Har sendt forespørsel om priser på dette til GS, OS, Auto Trio, Hellanor og Kollevold. Er det noen andre i Norge som selger disse tro? Dette er de jeg har funnet ved å søke bl.a. her på forumet og litt ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...