-Martin- Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Fant et bilde av denne Mercedesen jeg ikke kan modellbetegnelsen på. Jeg la fort merke til at interiøret lignet til forveksling mye på BMW 7-Serie. Mercedes BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Det er nok Mercedes S-klasse som har hentet mye inspirasjon fra BMW E65. S-klassen kom etter BMW sin 7-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Er litt synd på Mercedes om dagen, tror ikke helt de vet hva de skal. Den nye s-klassen ser jo ut som en Ford Focus på steroider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ja, det er i hvertfall midtpartiet som virkelig er likt på disse bilene, med armlenet, de "skuffene" og skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Nye s-klassen ser jo ganske bra ut den. Laaaangt bedre enn sjuer'n iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Nye s-klassen ser jo ganske bra ut den. Laaaangt bedre enn sjuer'n iallefall. Det er jeg faktisk helt enig i... og den nye s-klassen er en virkelig imponerende konstruksjon. Se den live og dere forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Hehe, jeg er på langt nær enig med dere begge. Jeg fatter ikke hva som er så pent med S-klasse, den er ikke spesielt spennende og har store stygge markerte hjulbuer - det som også er litt morsomt er at C-klasse giga-markerte hjulbuer på en så liten bil.. .. Hvertfall. Jeg har sett den nye S-klassen live og jeg har faktisk sittet i den. Jeg syns ikke den så bedre ut live og den var på langt nær så god og sitte i som 7 serie. Setene var harde og altfor A4 i en slik bil.. Det ligger vel i det Jan Erik Larssen fra autofil sa en gang, da han testet E500 mot 530d. "Setene i mercedes er sære, ikke gode og sitte i og passer nok en stor overvektig direktør bedre".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Syns E65 var stygg da den kom. Men med faceliften som er til dags dato, så er den ganske pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 Uansett hvordan dere vrir og vender på det, så er det tragisk at Mercedes har laget en "tro kopi" av dashbordet og midtkonsollet i E65, samme hvordan bilen ser ut ellers! Hadde det enda vært en Lexus, så hadde vi vært vant med det, men et respektabelt merke som Mercedes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Er ikke det Mayback den øverste bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Uansett hvordan dere vrir og vender på det, så er det tragisk at Mercedes har laget en "tro kopi" av dashbordet og midtkonsollet i E65, samme hvordan bilen ser ut ellers!Hadde det enda vært en Lexus, så hadde vi vært vant med det, men et respektabelt merke som Mercedes.. Den kommentaren må vel betraktes som et slags kompliment til fordel for Mercedes-Benz... og jeg er evt. helt enig. Bildesign er en slags moteindustri det også og nå er det åpenbart avantgardeløsninger som gjelder. Sære designløsninger som f.eks Audi´s frontgrill, BMW´s interiører og MB´s hjulbuer skapes for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Forklaringen er nok at de fleste nyrike mennesker (og de er det mange av for tiden) er mest interessert i nettopp oppmerksomhet fremfor elegante og sofistikerte designløsninger. I det virkelige luksussegmentet derimot er designet mer klassisk... som vi ser på disse bildene. Maybach 57 Rolls-Royce Phantom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Den MB'n der ja var veldig lik BMW'n. Fine begge to innvendig. Synes ikke S-klassen var så fantastisk fin utvendig. Liker mye bedre E-klassen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Er litt synd på Mercedes om dagen, tror ikke helt de vet hva de skal. Den nye s-klassen ser jo ut som en Ford Focus på steroider. haha bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Hehe, jeg er på langt nær enig med dere begge. Jeg fatter ikke hva som er så pent med S-klasse, den er ikke spesielt spennende og har store stygge markerte hjulbuer - det som også er litt morsomt er at C-klasse giga-markerte hjulbuer på en så liten bil.. .. Hvertfall. Jeg har sett den nye S-klassen live og jeg har faktisk sittet i den. Jeg syns ikke den så bedre ut live og den var på langt nær så god og sitte i som 7 serie. Setene var harde og altfor A4 i en slik bil.. Det ligger vel i det Jan Erik Larssen fra autofil sa en gang, da han testet E500 mot 530d. "Setene i mercedes er sære, ikke gode og sitte i og passer nok en stor overvektig direktør bedre".. Setene var harde og altfor A4 i en slik bil???.....Det spørs vel hvordan seter det er da. Prøv en med massasjeseter,da sier man noe annet. Jeg kjørte en S500L og kan ikke si at det var veldig vondt og sitte i den,er en helt sinnsykt deilig bil og kjøre. Sjefen har en S350 og den er det gode seter i den også,men man får jo en sånn bil uten skinn også,og da er det vel ikke samme komfort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 30, 2007 Share Skrevet Januar 30, 2007 Bilen hadde absolutt alt av utstyr. Uansett, så vil jeg tro det er vanskelig å matche BMW's M stoler, samt komfortsetene. Jeg leser bare positive erfaringer om BMW's seter, men ser aldri noe om Mercedes sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå