Gå til innhold

Bilradiospesialisten


Har du god eller dårlig erfaring med Bilradiosesialisten?  

64 stemmer

  1. 1. Har du god eller dårlig erfaring med Bilradiosesialisten?

    • Jeg har dårlige erfaringer med de.
      20
    • Jeg har gode erfaringer med de.
      45


Anbefalte innlegg

Starter en liten avstemning her fordi jeg har hatt ganske dårlig erfaring med Bilradiospesialistens butikk i Trondheim. Jeg oppfatter de ansatte som lite serviceinnstillte og at de har en arogant holdning til meg som kunde. Samtidig stiller jeg meg littegrann skeptisk til deres peiling på lyd.

Det har kommet frem mange ganger her på forumet at skal men bygge bilstereo billigst mulig er det et must å legge vekt på et frontsett som kan spille musikk. Således er også min oppfattning (har ikke høyttalere bak). Mange bygger anlegg etter "råneprinsippet", sub og 6*9" på hattehylla, men dette gir etter min mening et nokså rart lydbilde. Men flere ganger har jeg lagt merke til at selgere hos bilradiospesialisten anbefaler denne løsnignen til kundene sine. Alle pakkene de lager gjenspeiler også dette. Dette og mitt inntrykk av selgerne får meg til å tvile litt på seriøsiteten og kunnskapen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dårlig erfaring med Bilradiospesialisten i Tronheim.

Så sure og lite service instilte folk skal du leite lenge etter, og de har veldig liten peiling på stereo, untatt en som arbeider på Monterings hallen som kan endel.

Så jeg har sluttet å handle der og bynt å handle fra Thorshov og fra steder på nettet, som f.eks:

http://www.installbay.no/

http://www.megabillig.no

Begge stedene får du bra service og bra svar på teknisk'e spørsmål på stereo, og Prisene er jo nesten halvert ifra hva du får de samme varene for på Bilradiospesialisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilradiospesialisten i Bergen er kjempe bra. Her for du bra service, hyggelig folk som jobber der. Og de har peiling på produktene de selger.

Anbefales med mange ++++++++++++++++++++

Enig her, alltid hyggelig han som pleier og vær der... han langer ut om ditten og datten, "tegner" og forklarer! Virker som de har peiling! kjøpte en sub der, og fikk muntelig garanti at hvis jeg ikke var fornøyd med trøkket så var det bare til å komme tilbake med den, for fornøyd visste han at jeg kom til og bli. og det ble jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
noen som vet noe om nettbutikken deres er den ok?

skal ha PIONEER DEH-3900MP

Kurrant spiller til en god pris, har den selv og er fornøyd. Jeg er helt greit fornøyd med servicen på BS i Trondheim, og har fått det jeg har villet ha og gode monteringsanvisninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med både priser, veiledning og service på bilradiospesialisten i Trondheim. Har handlet mye der de siste årene og har vært like fornøyd hver gang. Grunnen til at de selger så mye pakker med sub og 6x9 er pga. det er ungdommer og rånere som vil ha billigst lyd ofte og de vil gjerne spille høyt og de vil selge mye mer av en slik pakke enn en seriøs lydpakke med en flott frontsett, noen 10" subber, en dyr forsterker osv. Jeg har fått inntrykk av at alle på BRS i trondheim utennom han ene unggutten har skikkelig peiling og erfaring med bilstereo.

Jeg handlet der senest i forrige uke og hadde ikke kjøpt noe der siden juni ifjor og selgeren husket både fornavn og etternavnet mitt noe som betyr at de bryr seg om kundene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...