Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil, E46! Nå med bilder :)


larserso
 Share

Anbefalte innlegg

JAA!! Endelig har jeg kjøpt meg bil :D

Bilen er nettopp hentet hos selger i Tyskland og kommer retning Norge i helga. Dette er ikke godt for hjertet...

Bilen er en -04 320d touring M-tech. Den er orientblå med sort alcantara skinn. Ellers har den bl.a. 6-trinns manuell kasse, stor navi, ryggesensor, regnsensor, shadowline og en del annet snacks.

Om frakt går etter planen så er det henting tirsdag neste uke. Effektive dager på jobb nå ja :oops:

Gleder meg som en unge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal få ut bilder i løpet av dagen!

Jeg fikk den for ca det en tilsvarende bil koster på finn.no minus avgiftendringen 1. januar ;) He-he...

Det ble en dyr affære å se etter bil... Begynte med å skulle kjøpe en helt standard pre-facelift til rundt 200.000,-... Ettersom jeg prøvde bil ble "må-ha"-lista bare lengre og lengre... Men, ønsket var hele tiden diesel, touring, manuell, klimaautomatikk, sportseter. Nå fikk jeg alt det og mye mer :D

Bilen kommer ikke før om en ukes tid. Kan aldri kjøpe meg ny bil og vente mange uker, for jeg fungerer ikke i hverdagen akkurat... ;)

-LE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en dyr affære å se etter bil... Begynte med å skulle kjøpe en helt standard pre-facelift til rundt 200.000,-... Ettersom jeg prøvde bil ble "må-ha"-lista bare lengre og lengre...

Hehehe...dette kjenner jeg også til...."skal bare ha", og så baller det på seg ja...

Grattis med ny bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...dette kjenner jeg også til...."skal bare ha", og så baller det på seg ja...

Grattis med ny bil!

Samme her! :)

Var innom Autozentrum for å kjøpe en 116, den er jo praktisk, morsom og ganske billig, 250 000 liksom. La til litt og litt utstyr, litt større motor etc, og jammen nærmet det seg 400 000! Ente til slutt opp med en 330ix fra tyskland med "alt " utstyr til 465 000 totalt, var 2002 modell, men kun kjørt 22000. Kjøpt hos BMW-forhandler som garanterte kjørelengde og at den var skadefri, ga et år på motor/drivverk også. Og angrer ikke et sekund!

Gratulerer med fin bil forresten. Venter på bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med bil og velkommen i ballepåklubben ;) Jeg skulle kjøpe meg 316 E46 ifjor høst. Så ble det 318, 318 med sportstoler, så 320, så 320 med sportstoler og skinninteriør pluss pluss, nå er det 320 coupe som er planen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den for ca det en tilsvarende bil koster på finn.no minus avgiftendringen 1. januar He-he...

Hva er problemet med å si prisen, vet det er mange som ikke liker det, men hvorfor?

Er det fordi de føler at de ikke gjorde noen "bra" deal eller?

Det du sier der, eller ikke sier, forteller absolutt ingenting om det du gav for den...

:roll:

Jeg trodde avgiftsendringene gjorde disse bilene billigre?

:roll:

ballepåklubben

Godt ord på et utbredt fenomen!

:wink:

Sign me up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...