Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om det er ett pr(public relasjon)stunt og skriv opp eller ett desp. førsøk på å få mest innlegg på stattsen?:/

Er drita lei av att det kommer opp 1 nytt innlegg dær teksten er "opp":( vett ikke om det er kun meg, men en fin "jeg prøver og legg ut på nytt denne tråden pga. jeg ikke har fått no svar og jeg trenger virkelig gunnar:D osv:D" er en tråd:D (fin, god, osv:D)

åe! jeg vet ikke hvordan pr("public relasjoin" nordlands stunt:) skrives nå:)

Skrevet

Det er vel grovt vurdert to årsaker til at folk "bumper" tråder... for å få ny oppmerksomhet på en tråd med et innhold som interesserer eller for å trigge innlegstelleren. Jeg velger å overse det siste med mindre vedkommende ikke har hakk i platen og "bumper" tråder hele tiden. At man kan hente opp gamle tråder er i seg selv en fin ting, men man bør kanskje ha ny informasjon å bidra med eller i det minste ha et motiv for å hente tråden frem igjen... og man bør etter min mening skrive dette motivet i tråden istedenfor bare "bump" eller "opp".

Det er forøvrig mange som mener veldig mye her inne uten at de gjør et forsøk på å begrunne hvorfor de mener som de gjør... :roll:

Skrevet

Det er ganske irriterende når trådstarter bumper tråden sin tre ganger på tre timer uten å få noe respons...

Om man, som Fredrik sier, har et motiv så er det noe helt annet :) Om man tar opp igjen en gammel tråd med nye spørsmål, ny informasjon eller nye problemstillinger er det bare bra da jeg synes det hjelper å få den magiske røde tråden og det kan bli mer oversiktlig.

Skrevet

En bump om dagen synes nå jeg er greit.. For evt å få solgt/kjøpt ting og tang.

En om dagen nå skader ikke, for det kommer inn såpass mange innlegg her nå at tråden ender fort på andre og tredje side.

Skrevet

Støtter en 24-timers (uskreven) regel mellom hver 'bump'. Alternativet er jo å starte en helt flunkende ny tråd med nøyaktig samme innhold. Men har man ikke fått nye svar etter et par bump'er med et par dagers mellomrom så bør man gi opp.

Skrevet

har ikke paget meg at folk bumper. men siden det er så mange som har kort lunte og mensen under ørene så syns jeg 1 bump i døgnet var fint!

Skrevet

Jeg har ikke brydd meg særlig om de som bumper. Det er fint og ha muligheten til å bumpe i en salgstråd, men som det kommer frem er det overdrevent å bumpe flere ganger om dagen. Hvis jeg bumper opp min salgstråd og ingen har f.eks svart innen et par dager sletter jeg bumpen og bumper den så opp igjen. Det gjør det hvertfall til at tråden er ryddig.

Skrevet

Hva med en Bumpe funksjon? Trykk på et knapp inne i tråden, så blir den bumpet opp? bare gjøre at det funker maks, vær 5time f.eks.. Så slipper man alle inleggene som det står "bump", "opp" osv..

Skrevet
Hva med en Bumpe funksjon? Trykk på et knapp inne i tråden, så blir den bumpet opp? bare gjøre at det funker maks, vær 5time f.eks.. Så slipper man alle inleggene som det står "bump", "opp" osv..

eventuelt nugde som man har på msn :lol:

Skrevet

Har ikke bumpa en eneste gang siden jeg ble medlem for snart 4år siden, sikkert derfor man har så få innlegg,haha.. :lol:

Men syns den 24timers greia er passende eller 12t må jo kunne funke det å.

Syns ikke det gjør noe med bumping såfremt det ikke blir 5gang på 1time lissom..

Skrevet

eventuelt nugde som man har på msn :lol:

Nemlig!

Skrevet

Den åpenbare løsningen er jo å lage en god annonse som vekker interessen hos folk og selvsagt sette prisen riktig første gang. Da slipper man denne bumpingen hele veien. :wink:

Skrevet
Den åpenbare løsningen er jo å lage en god annonse som vekker interessen hos folk og selvsagt sette prisen riktig første gang. Da slipper man denne bumpingen hele veien. :wink:

Problemet med det er at alle ikke er logga på samtidig og at ikke alt interesserer alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...