-Roger- Skrevet Februar 5, 2007 Share Skrevet Februar 5, 2007 Jeg synes den ser knallfin ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nye bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Denne modellen blir bare noe så utrolig übercool... en slags moderne E30. Mitt bud er at denne som f.eks 130Ci går over i historien som en av BMW´s helt store klassikere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Denne modellen blir bare noe så utrolig übercool... en slags moderne E30. Mitt bud er at denne som f.eks 130Ci går over i historien som en av BMW´s helt store klassikere... Mener du virkelig det? Eller er du ironisk? Synes denne krasjonen er fæl jeg. Overhodet ikke elegant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Mener du virkelig det? Eller er du ironisk? Synes denne krasjonen er fæl jeg. Overhodet ikke elegant. Jeg er helt seriøs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Tenkte jeg skulle linke til det der Er jo min photoshop I svart: Har faktisk troa på den selv. Liten lett bil, bakhjulstrekk og god motor. Litt styling så er vi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Fra siden er den fin, men fronten ser snodig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 ":1wl981pp]Tenkte jeg skulle linke til det der Er jo min photoshop Har faktisk troa på den selv. Liten lett bil, bakhjulstrekk og god motor. Litt styling så er vi der. Det er din gamle photoshop og bildene ble veldig fine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Synes bilen er veldig fin, men det er noe med snuten til 1serien som jeg ikke liker.. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Tror dette kommer til og bli en slager Ser veldig spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 syns den ser veldig bra ut eg. spesielt dei siste bilda då den var blå, likte derimot ikkje PS modellen i rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Synes bilen er veldig fin, men det er noe med snuten til 1serien som jeg ikke liker..Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er. Det problemet har jeg også. Det er ET ELLER ANNET som ikke stemmer der... Tror den er litt for "rett" eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 ":2fhdauu9]Det problemet har jeg også. Det er ET ELLER ANNET som ikke stemmer der... Tror den er litt for "rett" eller noe... Det er akkurat det jeg liker best med designet på E87... den rette grillen gir helt klare assosiasjoner til BMW slik BMW var før E36. På en god dag kan man faktisk også se antydning til litt "sharknose" a la f.eks E10 ("02"), E21, E23, E24 etc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 den sølvgråe der er jo helrå. Tror kanskje det er lyktene som blir litt feil på 1-serien. Denne: ser egentlig bedre utmed tanke på lysene, men for en gangs skyld tror jeg faktisk jeg er villig til å forsvare lyktelister. Kan det forresten se ut på bildene som om den får e92 type baklys? Det tror jeg hadde vært rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Som jeg sa tidligere i den tråden her syns jeg denne bilen er knallfin, fronten også! Hvis jeg skulle pirket på noe, mener jeg heller det er noe med hekken som ikke stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå