Fredrik Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 ":2wj5lu6v]Tror kanskje det er lyktene som blir litt feil på 1-serien. Hehehe... 1-serien virker kanskje litt hyperaktiv med de store åpne øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? "Angeleyes" er et resultat av kritikk BMW fikk da frontlysene fikk et visir i forbindelse med E36, E38 og E39. Mange mente at for mye av BMW´s identitet gikk tapt når de 4 runde frontlysene ikke lenger var like markerte. Ergo er det meningen at lysringene skal fremheve de enkelte lysene bak visiret... så den historiske identiteten igjen er mer markert i designet. Jeg ser absolut poenget, men ringene er kanskje litt barnslige... no offence... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 eg syns faktisk hekken ser ganske bra ut fåreløpig. spesielt på det ene bildet her, den ser ganske stilig ut spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 eg syns faktisk hekken ser ganske bra ut fåreløpig. spesielt på det ene bildet her, den ser ganske stilig ut spør du meg Jeg tror dette blir meget, meget bra... og at vi nå endelig får en slags ny E30 325i med 130Ci... for ikke å snakke om en slags ny E30 318is med 120Ci... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? "Angeleyes" er et resultat av kritikk BMW fikk da frontlysene fikk et visir i forbindelse med E36, E38 og E39. Mange mente at for mye av BMW´s identitet gikk tapt når de 4 runde frontlysene ikke lenger var like markerte. Ergo er det meningen at lysringene skal fremheve de enkelte lysene bak visiret... så den historiske identiteten igjen er mer markert i designet. Jeg ser absolut poenget, men ringene er kanskje litt barnslige... no offence... Ok, jeg trenger tydelighvis litt tid for å vende meg til dette. Jeg skrev det kanskje litt fei. Angeleyes syns jeg kler bilene bra og liker det godt, men liker ikke at innerringene er ekstra markert.. Men men.. Hindrer vel ikke kjøp av bil av den grunn..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 21, 2007 Share Skrevet Mars 21, 2007 Så ikke dum ut på de siste bildene der nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? "Angeleyes" er et resultat av kritikk BMW fikk da frontlysene fikk et visir i forbindelse med E36, E38 og E39. Mange mente at for mye av BMW´s identitet gikk tapt når de 4 runde frontlysene ikke lenger var like markerte. Ergo er det meningen at lysringene skal fremheve de enkelte lysene bak visiret... så den historiske identiteten igjen er mer markert i designet. Jeg ser absolut poenget, men ringene er kanskje litt barnslige... no offence... Var på Autozentrum nå tidligere idag og selger fortalte meg faktisk at de nye angel eyesene er godkjent som kjørelys i mørket. Det er fordi at den innerste ringen har blitt tykkere og lyser derfor bedre opp. Nå skal det også si at jeg må revurdere min mening for når jeg så både E60, E70, E92 og E93 med denne lyskombinasjonen var det slettes ikke ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 tok du ikke bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? "Angeleyes" er et resultat av kritikk BMW fikk da frontlysene fikk et visir i forbindelse med E36, E38 og E39. Mange mente at for mye av BMW´s identitet gikk tapt når de 4 runde frontlysene ikke lenger var like markerte. Ergo er det meningen at lysringene skal fremheve de enkelte lysene bak visiret... så den historiske identiteten igjen er mer markert i designet. Jeg ser absolut poenget, men ringene er kanskje litt barnslige... no offence... Var på Autozentrum nå tidligere idag og selger fortalte meg faktisk at de nye angel eyesene er godkjent som kjørelys i mørket. Det er fordi at den innerste ringen har blitt tykkere og lyser derfor bedre opp. Nå skal det også si at jeg må revurdere min mening for når jeg så både E60, E70, E92 og E93 med denne lyskombinasjonen var det slettes ikke ille.. Det kan da ikke stemme... de lysene er jo elendige som kjørelys.... det høres veldig galt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 tok du ikke bilder? Beklager. Kameraet lå igjen i bilen. Kan noen fortelle meg hvorfor BMW har begynt med dette angel eyes tullet? Angel eyes er fint, men har ikke helt skjønt hvorfor de har begynt med noen nytt noe mht. angel eyesene. Se f.eks på E92 hvor innerste angel eyes er betydelig sterkere enn de på ytteren. Samme gjelder E87, E70 og E60/E61 facelift (Blir mer nøytral på denne når gløret tennes).. Jeg syns det var finere slik det var tidligere, men det er kanskje bare meg..? "Angeleyes" er et resultat av kritikk BMW fikk da frontlysene fikk et visir i forbindelse med E36, E38 og E39. Mange mente at for mye av BMW´s identitet gikk tapt når de 4 runde frontlysene ikke lenger var like markerte. Ergo er det meningen at lysringene skal fremheve de enkelte lysene bak visiret... så den historiske identiteten igjen er mer markert i designet. Jeg ser absolut poenget, men ringene er kanskje litt barnslige... no offence... Var på Autozentrum nå tidligere idag og selger fortalte meg faktisk at de nye angel eyesene er godkjent som kjørelys i mørket. Det er fordi at den innerste ringen har blitt tykkere og lyser derfor bedre opp. Nå skal det også si at jeg må revurdere min mening for når jeg så både E60, E70, E92 og E93 med denne lyskombinasjonen var det slettes ikke ille.. Det kan da ikke stemme... de lysene er jo elendige som kjørelys.... det høres veldig galt ut Jo, det stemmer. De er faktisk godkjent som kjørelys. Grunnen til at de er det er at ringen er mye tykkere og lyser betydelig sterkere. Jeg har jo også sett X5 i aksjon i Økern distriktet og ser at de innerste ringene lyser sterkt. Om man har "øyenbrynet" tent er det ikke godkjent som kjørelys, men er bare angel eyes tent er de godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Hvordan i alle fager velger man om man skal ha "øynebrynet" tent eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Det har blitt en ny del funksjoner med de nye hovedlyktene. Etter det jeg har klart å få med meg er disse kombinasjonene tilgjengelig. Angel eyes som kjørelys Angel eyes og xenon som kjørelys (litt usikker på dette er en mulig komb.) Angel eyes og øyenbryn som parklys Angel eyes, øyenbryn og xenon som kjørelys Tåkelys kan kombineres med alle funksjonene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 På dette bildet (E92) ser man ganske tydelig hvordan de innerste ringene virker som kjørelys. Det er et sofistikert design på disse Xenonlysene med Angeleyes... i motsetning til de alminnelige lysene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 traff den nye x5'en på turen heim frå hytta idag, og den kjørte med bare parklys. fyttirakkern for en stilig bil! Angeleysa lyste faktisk ganske sterkt også, så eg har ingen problem med å forstå at det har blitt lovlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå