Superbeetle Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk for at jeg smører dørene mine med olje og silikon hver dag, og at de alikevel fryser fast Og naboen med plog og saltstrøer som gjør at jeg kommer meg hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til autosock som fikk meg opp bakken idag (såvidt, http://www.autosock.no/) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk for at den snutejæværn som stoppa meg lot meg slippe å få kjøre bil i 5 mnd fra september! (snart ferdig!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til Bilsalongen i Skien som solgte meg en 100% bil som jeg snart har skiftet alle slitedeler på.. Også tusen takk for at dere tar telefonen hver gang jeg ringer. Er dere evig takknemlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hMMM Peer? ÅSSEN RØD 316 VAR DET? Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til BMW som har konstruert den beste og mest bekymringsløse bilen jeg har hatt i løpet av over 20 år med biler... og det inkluderer bl.a flere Porscher og Mercedes-Benz´er. Så langt er 100000 Km gjennomført uten et mer alvorlig problem enn et bytte av de fremre bærearmene. Vår 2003 E46 318d Touring er økonomisk, praktisk og rimelig interessant å kjøre... selv verditapet er lavt i motsetning til de fleste andre BMW´er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til bestefar som solgte meg sin E23 745i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til alle kvinsa som jeg har tømt meg i =D hahaha Og takk til hu jeg nå gjør d i Om ikke BMW så hold dere sånn nogenlunde innenfor bil da! Er jævli lite interessant å høre om alle kvinnfolka dere måtte ha tømt dere i ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 takk til gunnar å alle andre her på bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Takk til en hyggelig kar som solgte meg en strøken E30, takk til jævelen som kjøpte et skrap av en E36 (aldri mer) å no prøver og selge den dyrere en det han kjøpte den for Takk til Mesta, lemikaninen, og alle entrepenører som brøyter snø og grever hull i veiene. Takk til fader`n som lår meg ha "masse bil rask" i garasjen hans. Og sist men ikke minst takk til kongerike norge som legger alt til rette for oss kjære bilister og ikke krever noe tilbake Må ikke glemme å takke Tore som solgte meg en jævlig bra motorbukk med et fint prisavslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tusen takk til Jæger Sentrum avd. Kokstad som har brukt to uker på å skifte forgasseren i bilen min og enda ikke gitt en lyd fra dere! No hard feelings, skjønner godt at en 3-4 timers jobb (som dere så fint kalte det) kan trekke litt ut i tid. Hvis dere jobber ca. 11 min på bilen min hver dag så er dere vel ferdig en gang i neste uke så vi snakkes da! koz og klemz til alle mekanikerne på Jæger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hMMM Peer?ÅSSEN RØD 316 VAR DET? Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag Vet ikke, en rød en med noen crystal clear baklykter.. 2 dørs.. Virka som en 316 men kan hende jeg tar feil?? Lakken gikk uansett Kondolerer med lappen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hMMM Peer?ÅSSEN RØD 316 VAR DET? Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag var dette deg kansje? http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/08/491378.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 hMMM Peer?ÅSSEN RØD 316 VAR DET? Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag var dette deg kansje? http://www.dagbladet.no/dinside/2007/02/08/491378.html det får vi inderlig ikke håpe.. hørtes ut som en ekte idiot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 8, 2007 Share Skrevet Februar 8, 2007 Tusen evig takk til de som skal brøyte veiene her, men ikke gidder å stå opp før jeg allerede (bare flaks) har komt meg på jobb. Takk til banken min som brukte 3 uker på å sende meg nytt Visa kort som pleier ta max 1 uke. Evigt med takk til Risa sine trailere som tror de eier hele veien, og klemmer oss `småfolk`ut i grøfta når de passerer. Og sist men ikke minst!! - Masse koz&klemz til den nydelige, blå, nyvaska E46`n som cruisa ut på motorveien bak meg idag, og fikk humøret mitt til å stige 20 hakk på en skikkelig drittdag *Vil ha deg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå