Gå til innhold

takk til .......

mOMOe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk til BMW som har konstruert den beste og mest bekymringsløse bilen jeg har hatt i løpet av over 20 år med biler... og det inkluderer bl.a flere Porscher og Mercedes-Benz´er. Så langt er 100000 Km gjennomført uten et mer alvorlig problem enn et bytte av de fremre bærearmene. Vår 2003 E46 318d Touring er økonomisk, praktisk og rimelig interessant å kjøre... selv verditapet er lavt i motsetning til de fleste andre BMW´er... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle kvinsa som jeg har tømt meg i =D hahaha Og takk til hu jeg nå gjør d i :P

Om ikke BMW så hold dere sånn nogenlunde innenfor bil da! Er jævli lite interessant å høre om alle kvinnfolka dere måtte ha tømt dere i !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til en hyggelig kar som solgte meg en strøken E30, takk til jævelen som kjøpte et skrap av en E36 (aldri mer) å no prøver og selge den dyrere en det han kjøpte den for :lol:

Takk til Mesta, lemikaninen, og alle entrepenører som brøyter snø og grever hull i veiene.

Takk til fader`n som lår meg ha "masse bil rask" i garasjen hans.

Og sist men ikke minst takk til kongerike norge som legger alt til rette for oss kjære bilister og ikke krever noe tilbake :roll:

Må ikke glemme å takke Tore som solgte meg en jævlig bra motorbukk med et fint prisavslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til Jæger Sentrum avd. Kokstad som har brukt to uker på å skifte forgasseren i bilen min og enda ikke gitt en lyd fra dere! No hard feelings, skjønner godt at en 3-4 timers jobb (som dere så fint kalte det) kan trekke litt ut i tid. Hvis dere jobber ca. 11 min på bilen min hver dag så er dere vel ferdig en gang i neste uke så vi snakkes da! koz og klemz til alle mekanikerne på Jæger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hMMM Peer?

ÅSSEN RØD 316 VAR DET?:)

Takk til fotobksen som tok bilde av meg sånn at jeg måtte gi ifra meg lappen idag :lol:

Vet ikke, en rød en med noen crystal clear baklykter.. 2 dørs.. Virka som en 316 men kan hende jeg tar feil?? Lakken gikk uansett :(

Kondolerer med lappen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen evig takk til de som skal brøyte veiene her, men ikke gidder å stå opp før jeg allerede (bare flaks) har komt meg på jobb.

Takk til banken min som brukte 3 uker på å sende meg nytt Visa kort som pleier ta max 1 uke.

Evigt med takk til Risa sine trailere som tror de eier hele veien, og klemmer oss `småfolk`ut i grøfta når de passerer.

Og sist men ikke minst!! - Masse koz&klemz til den nydelige, blå, nyvaska E46`n som cruisa ut på motorveien bak meg idag, og fikk humøret mitt til å stige 20 hakk på en skikkelig drittdag :D

*Vil ha deg* =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...