Ron Jeremy Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Lekkerbil med en sjeldent riktig farge! Jeg er frekk å spør hvor mye herligheten koster jeg... Har hittil sett lister i samme farge som bilen i en cabrio tidligre, er dette et individual option? Grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med FIN 320dt. Denne siklet jeg selv på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med en kjempefin E46 Touring! Har hittil sett lister i samme farge som bilen i en cabrio tidligre, er dette et individual option? Det lurer jeg på også. Så en helt lik Touring som denne til salgs hos Grandahl Bil i Sarpsborg, og den hadde også blå lister innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Grattis med ny bil! Den ser veldig fin ut! Det er bra å høre at du er positivt overrasket:) Jeg reiser til Drammen for å hente min på et par timer. Meeeget spent... Nå må jeg ringe biltilsyn rundt omkring og prøve å få time for visning. Tror ikke det er lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Svært fin touring du har fått deg, gratulerer! Omtrent som jeg skulle gjort det selv (kanskje med unntak av motor, men det er meg). Utstyret du mangler ville jeg tatt opp med selger. Spesielt om du har det skriftlig fra annonsen. En kompis av meg kjøpte en 316i som det sto at det var alarm i. Han tok dette opp med selger (BMW merkeforhandler) og de ettermonterte orginal alarm for egen regning. Jeg ville gjort noe med det. Evt for å få avslag i prisen. Koster noen lapper å få det montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med flott bil!!!! Det utstyret som mangler er:- Bi Xenon (er kun xenon i nærlys, det skulle vær i begge) - Alarm (mangler) - farget glass (dette såg jeg selvfølgelig da jeg satt meg i bilen hehe) BiXenon har du helt sikkert; Bi- betyr 2, og det er da xenon på nær- og fjernlys, men det er samme lykta som blir brukt (med en skjerm som dekker over noe av lyset når nærlyset blir brukt). Og farget glass har du jo også - vises jo på bildene at du har grønne ruter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 gratulerer så mye med ny og fin bil likte interiøret i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Og farget glass har du jo også - vises jo på bildene at du har grønne ruter.. Presis. 'Farget glass' er ikke det samme som solfilm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Gratulerer med en veldig pen touring Blir nok bra med M3 speil og 4 potter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 Hva betyr bi-xenon då da? Forskjell til vanlig xenon? Bi-Xenon lykter benytter en enkel Xenonpære til både nærlys og langlys. Et slags deksel skygger for deler av lyset ved nærlys. Ergo omtales Bi-Xenon begrepet også om f.eks BMW frontlykter der kun det ene lyset rent fatisk er et Xenonlys. Tusen takk for info om dette, meget nyttig Har hatt en god runde idag ang. dette, og ikke engang alle på BMW så vett dette tydligvis. Men nå viser det seg at BI-XENON kun leveres i samme lykt på E46. Problem løst, og bilen har BI-XENON. Jeg sa til dama på vei hjem etter jeg trodde det manglet bi-xenon: "Er jo kanon bra fjernlys til og ikke være xenon" hehe, MY BAD!! Men uansett, problem løst Farget glass mener di også det er, jeg trodde gjerne at du kunne se det var litt mørkere, men tydligvis ikke. Men men, skal jo ha film på alle rutene alikevel Då mangler jeg bare alarm, ikke et must, men det er jo kjekkt å ha. Snakkte med forhandler, og han innrømmet feil i annonsen, men var liksom ikke så mye og gjøre med det... Ellers takk for positive tilbakemld.er Idag har jeg bestillt: -4rørs eksos -HR senkefjører 35mm -crom "nyrer" Kommer neste uke, gleder meg larserso Lykke til, gi lyd fra deg når du har fått prøvet den Har hittil sett lister i samme farge som bilen i en cabrio tidligre, er dette et individual option? Dette er en individual utgave, så ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 ...Idag har jeg bestillt: -4rørs eksos Det blir bra. 4 rør på M-tech II bakfangeren er utrolig fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2007 ...Idag har jeg bestillt: -4rørs eksos Det blir bra. 4 rør på M-tech II bakfangeren er utrolig fett Har stor tro på dette selv, håper bare eksosen er av bra kvalitet og passform. Men litt arbeid blir det jo for å få det til, men d skal på uansett hvor mye arbeid det blir!!! Nå er jeg på jobb og skal ta av 320D merket. Håper det går uten at det blir merker *svetter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Men skal du ikke ha AE ringer på denne da? Lurer i det asså, hvor er beste plassen og få tak i noe slikt? Disse AE ringene er det jo flere her på forumet som skryter av. Jeg ville gått for 4500K ringer, det hadde blitt rått på din nydlige Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Var det Truls du forhandlet med hos Prestmarken eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Var det Truls du forhandlet med hos Prestmarken eller ? Nope, Espen hetter han. Kjekk kar, men helt tydlig en selger hehe.. Men skal du ikke ha AE ringer på denne da? Lurer i det asså, hvor er beste plassen og få tak i noe slikt? Disse AE ringene er det jo flere her på forumet som skryter av. Jeg ville gått for 4500K ringer, det hadde blitt rått på din nydlige Touring . Se der ja Dette må jeg jo ha, thanks.. Har du bestillt der fra? Er de seriøse?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå