B.E.E. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det var kanskje du som kontaktet meg vedr lån av vinterhjul for litt over en uke siden? Det tror jeg nok det var ja. Tusen takk for at du kunne tilby deg å låne bort, selv om de ikke passet:) BMWPower, om du har bilder må du gjerne sende! Kan ikke få alt når man kjøper bruktbil, kunne godt tenkt meg xenon;) Er du fortsatt fornøyd med din eller? Må få høre når du har pyntet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Det var kanskje du som kontaktet meg vedr lån av vinterhjul for litt over en uke siden? Det tror jeg nok det var ja. Tusen takk for at du kunne tilby deg å låne bort, selv om de ikke passet:) BMWPower, om du har bilder må du gjerne sende! Kan ikke få alt når man kjøper bruktbil, kunne godt tenkt meg xenon;) Er du fortsatt fornøyd med din eller? Må få høre når du har pyntet på den Lekker bil, personlig ville jeg kanskje heller ha hatt Automat, mulig det er derfor du har en såvidt (latterlig i positiv forstand) forbruk? Ellers listene i interiøret, skal du gjøre noe med disse? navi enhetene ¨på 02 modeller og nyere, gjør interiøret så mye bedre! Hvor mye gav du for herligheten, virker som det er gode priser på hente inn disse her nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrev Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 hva en go pris for slike 320td m-sport utgaver (face lift utg.) ? Ser dei ligger jamnt på rundt 280k, er det vanlig eller kan man komme over billigere biler (max 100mil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med en kjempefin bil! Helt riktig farge, og M-sport utgave blir aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Gratulerer med en meget pen E46 Begynner og bli en del E46 Touringer her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fAight Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Grattis med strøken bil Den var pretty sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 BMWPower, om du har bilder må du gjerne sende! Kan ikke få alt når man kjøper bruktbil, kunne godt tenkt meg xenon;) Er du fortsatt fornøyd med din eller? Må få høre når du har pyntet på den Blir bare mer og mer fornøyd med min, syns den går bedre og bedre o,hehe.. Skal send deg bilde jeg, send meg mail`en din på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Grattis med ny bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takk for mange positive tilbakemeldinger! Alltid hyggelig å høre at andre synes det ser pent ut også Gleder meg bare til varmere vær så det kan pusses litt og man kan reise på treff. Det er fint lite som skal gjøres på bilen da jeg liker den best som den er. Det er egentlig bare andre felger og antakelig senking. (Om det ikke hadde vært for dyrt å ettermontere xenon hadde jeg nok gjort det selv om jeg ikke har behovet, men det ser penere ut selv med kun parklys tent). Ellers er det kun småting som blinklyspærer og fjerning av emblem etc. Interiøret skal renses. Ikke at det ser urent ut, men ok å gjøre det med jevne mellomrom. Liker interiørlistene godt, så de blir(de er en del av Individual pakken) selv om fruen synes de er litt harry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med fin touring! Må si jeg liker de bilene der veldig godt!..Lyst på selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Gratulerer med ny flott BMW. Orientblau er en meget pen farge, også med shadowline lister . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Kortvarig bilglede:( Nøyaktig en uke etter at den ble registrert og 3. natt bilen står på hjemmeadressen skjer dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=423627#423627 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå