Gå til innhold

Bilder fra USA ! oppdatert 9.feb- har hentet bilen i norge

Anbefalte innlegg

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
På sirkus circus var det bare en ny versjon av mustang en kunne vinne når jeg var der.
'

Ja,stod en Rød Mustang der nå og,men jeg gadd ikke ta bilde av et Ford Produkt :P konsa mer om BMW`en ;)

Skrevet
Ååå, eg har så sansen for dei gamle hercules flyå! dei e stilige...

Locheed C-130 Hercules er jo ikke så gammelt... 1956... og det er primært et transportfly. Da er det mer spennende med jagerfirkløveret i denne filmen... Curtiss P-40, Supermarine Spitfire, North American Aviation P-51 Mustang og en Chance Vought F4U Corsair. For et syn og for en lyd... :P

http://home.online.no/%7Ehoelsaet/video/breitling.wmv

Skrevet

Jeg har sikkert sagt det før, men Spitfire er mitt absolutte favorittstridsfly.

http://youtube.com/watch?v=_OF0v1dwYC8

Fra Piece of Cake, en fantastisk serie om en skvadron spitfirepiloter under 2. verdenskrig. (Nå skal det sies det er en del år siden jeg så den, men jeg husker den som veldig bra!)

Norsk video:

Rimelig heftige kampscener!

Youtube er fantastisk.

Har vel sporet litt av fra USA-tråden dette her da...

Hadde vi ikke en WW2 tråd et sted?

Skrevet
":32zre0an]Jeg har sikkert sagt det før, men Spitfire er mitt absolutte favorittstridsfly.

http://youtube.com/watch?v=_OF0v1dwYC8

Fra Piece of Cake, en fantastisk serie om en skvadron spitfirepiloter under 2. verdenskrig. (Nå skal det sies det er en del år siden jeg så den, men jeg husker den som veldig bra!)

Norsk video:

Rimelig heftige kampscener!

Youtube er fantastisk.

Har vel sporet litt av fra USA-tråden dette her da...

Hadde vi ikke en WW2 tråd et sted?

Vi har flere tråder (kanskje for mange ?) relatert til WW2 her inne... og mitt favorittfly er også Spitfire. Som en meget god nummer to kommer de Havilland Mosquito (kanskje det mest nyskapende flyet under WW2) og som en god nummer tre kommer P-51 Mustang. Søk på "Griffon", "Spitfire", "ME 262" og tilsvarende... så dukker det mange interessante tråder opp... :wink:

Vi får vel la tråden til jcvold være i fred for WW2 snakk med mindre han selv ønsker å bidra til det.

Skrevet
Du får hilse Anders K og si at blister er konge! Fet tråd! Må til USA en gang!

USA er et fantastisk ferie/roadtripland... jeg har totalt kjørt noe sånt som 16000 Km i USA... og det blir ikke bedre. Alt fra Big Sur til Yellowstone via summerskiing i Breckenridge (+ 3000 moh.).... fantastisk... 8)

Skrevet
USA er et fantastisk ferie/roadtripland... jeg har totalt kjørt noe sånt som 16000 Km i USA... og det blir ikke bedre. Alt fra Big Sur til Yellowstone via summerskiing i Breckenridge (+ 3000 moh.).... fantastisk... 8)

Da leder du med en del km på meg gitt.. har vel kanskje 2000km. ;)

Men nå skal jeg til USA enda en gang på mandag, så da blir det noen mil til, men håper det blir en skikkelig roadtriptur over flere uker en gang i fremtiden. Det er jobb denne gangen også, så det blir vel ikke så mye sightseeing på de 8 dagene selv om det blir et par dager "fri".

Skrevet

Jeg har vært på et par veldig lange roadtrip´er der vi brukte mesteparten av tiden på å kjøre i de vestlige statene av USA. Jeg har spesielt vært mye i Colorado og California... og de statene er jo ikke helt små. Jeg har dessverre aldri vært i sydstatene og de kunne jeg godt tenke meg å besøke en gang. De siste 10 årene har jeg imidlertid kun reist i Europa, men det har blitt mye kjøring her også (spesielt i Frankrike). Jeg skal forøvrig til Frankrike to ganger i sommer også... en gang i forbindelse med jobben og en gang privat.

Skrevet
Du får hilse Anders K og si at blister er konge! Fet tråd! Må til USA en gang!

skal hilse tilbake , han er foresten roomien min ;)

han fortalte at dere jobba sammen

Skrevet

Jeg har vært på et par veldig lange roadtrip´er der vi brukte mesteparten av tiden på å kjøre i de vestlige statene av USA. Jeg har spesielt vært mye i Colorado og California... og de statene er jo ikke helt små. Jeg har dessverre aldri vært i sydstatene og de kunne jeg godt tenke meg å besøke en gang. De siste 10 årene har jeg imidlertid kun reist i Europa, men det har blitt mye kjøring her også (spesielt i Frankrike). Jeg skal forøvrig til Frankrike to ganger i sommer også... en gang i forbindelse med jobben og en gang privat.

Sydstatene er ikke noe serlig å trakte etter... bodde 1 år i South Carolina før jeg flytta opp hit, bare Rednecks i sære pickup`er der nede,hehe.

her oppe er damene finere ;) mer "europeisk" her oppe

• 2 weeks later...
Skrevet

Har endelig fått meg Maryland skilt på Bimmeren . hadde South Carolina før,men de tags`a var gått ut på dato.

så 170dollar gav meg nye .men det kjipe er at i løpet av 1 mnd må jeg inn på noe som minner om en EU kontroll,for å få fornya tagsa.

håper det ikke blir dyrt om de finner noe feil.

jrsjltjlafgpksoki3xb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...