Gå til innhold

Sommerdekk felles showoff


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarte ikke holde meg jeg heller. Så i kveld måtte jeg bare få på loffene. På tross av at jeg skal ta hjulstillingskontroll og få på nye framdekk.

Så det gikk fra slik:

pmedsommerdekk003tn3.jpg

Til slik:

pmedsommerdekk027zb1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3u4q6bmo]Jeg har alltid synets den grønnfargen er den kjedligste fargen bmw har, men med de felgene der blir den jo helt rå!

Passer utrolig bra med gunmetal felger.

Takker for det.

Tja, grønt er vel egentlig ikke den mest populære fargen med tanke på når en "ungdom" skal velge seg bil. Da jeg var på utkikk etter bil var det sølv eller svart jeg helst ville ha. Er egentlig bare glad til. For jeg synes det er alt for mange av dem. Grønnfargen på min er fin nok den. Er vel en grunn til at jeg er så fornøyd at jeg har hatt bilen i snart 6 år ;)

"Hvilken fargekode har du på bilen Mr.Stream?

Likner mye på min, og som nevnt over her passet gunmetal fargen veldig bra,

noe å vurdere ved kjøp av felger... hmmm

Fargen er BMW Silvergrey. Har ikke fargekoden. Var innom en lakksjappe og så gjennom forskjellige fargeprøver. Havnet da selvfølgelig på originalfargene til BMW :)

Her har du et bile av hvordan felgene ser ut i dagslys. De forandrer seg ganske mye alt etter lysforhold. Fra helt mørke, til mørk sølv til grå med blåskjær. De kan også få lillaskjær i fargen i skumring.

060806001lh4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt om enda, men det blir iløpet av en uke:) Slenger på et bilde fra i fjor med sommer hjula:) gleder meg til å få de på nå ja..

Rondell 8.5 og 10*18.

litt dårlig bilde men..

Bilde002.jpg

Kjempepen E36 Sigbjørn :) Godt å se flere som kjører tyskerstuk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...