aottesen Skrevet Desember 31, 2010 Share Skrevet Desember 31, 2010 Jo, bare hyggelig. Skal selv ha en utpå vårparten. Blir jo uskyldig på min til sammenligning, menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemol Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Griller og Blackline Performance striper må vente med montering til våren gitt Carbon er i bestilling God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Kan jo legge inn noen bilder av min bil og da kanskje. Karmesinrot 2007 118d Msport som jeg kjøpte for ett snaut år siden. Har jo diverse planer for bilen,men har også ett E30-prosjekt som tar det meste av pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Her er min E87 130i Performance, Montegoblau av farge. Den har forøvrig en egen tråd HER Et bilde av børsa i sommermodus -Og et vintermodus bilde fra "Old track Funeral" på Ruskogen 22. Jan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw120d Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Er det forresten noen som har chippet en 1-seire, evt prøvd en? jeg har en 120d chippet hos amp tuning meget fornøyd:D specs - koni gule sport rund baut gamelt bilder men har nå satt på m fanger foran rica engineering chip steg 1 130 grill under bestilling sre performance clutch ny turbo milltek eksos cat-back bmw performance striper de felgene på bildet er lakkert svart blank byttet til led angel eyes og xenon look på spredere rica engineering steg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet Januar 25, 2011 Share Skrevet Januar 25, 2011 Her er et par bilder av min 116i Le Mans blå Hvite angeleyes og hvite spredere Blackline lamper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 2007 118d, full M-pakke, keyless, fabrikk-sotede ruter og blackline-lykter, litt karbon-detaljer.. more to come. Ikke fått tatt bilde av grillen ennå, men nå er bilen 110% krom-fri Litt nye vinterbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 2007 118d, full M-pakke, keyless, fabrikk-sotede ruter og blackline-lykter, litt karbon-detaljer.. more to come.Ikke fått tatt bilde av grillen ennå, men nå er bilen 110% krom-fri Pen bil! Forresten, hva heter de felgene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Takk for det Husker desverre ikke hva det heter, men kjøpte de hos GS. Fargen heter i allefall Gunmetal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Takk for det Husker desverre ikke hva det heter, men kjøpte de hos GS. Fargen heter i allefall Gunmetal. Åja. Tror det er samme som jeg har skjønner du Interiørbilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Meget mulig - de er egentlig til E46, men innpresset er likt på E87. Går sånn på hengende håret med 245 bak og 235 fremme .. Tente jeg skulle vaske bilen innvendig og utvendig idag, og ta litt nye vinter-/vårbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Noen som vet hvor bremsevæske beholderen er på en E87 116d - 2009? Jeg finner den ikke, men kan hende jeg er blind.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Sitter under et plastdeksel på venstre side , bak fjørtårnet. Du må vippe av plastdekselet for å komme til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Her er min E87 130i Performance, Montegoblau av farge.Den har forøvrig en egen tråd HER Et bilde av børsa i sommermodus [ Bilde ] -Og et vintermodus bilde fra "Old track Funeral" på Ruskogen 22. Jan. [ Bilde ] Den råeste jeg har sett hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jsørvik Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Hei Denne tråden må det være muli å blåse mere liv i! legger ved noen bilder av min 2010mod 118d. Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå