Gå til innhold

Styling Tech....Treg eller?


alfaalfa
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke betalt en krone i forskudd heller. Hvorfor måtte du det alfaalfa?

Vel..Etter at jeg hadde bestilt felgene, ringte innehaver og sa at han ville ha forskuddsbetaling. Regner med at det er på grunn av den høye summen. Eller at han har blitt brent før.

Uansett, jeg betalte nå forskuddet på denne summen og regnet med at varene ville komme innen rimelig tid.

__________________

Drive safe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har da bestillt 17390,- gjennom Styling Tech og ikke betalt en krone enda som sagt. Men har jo heller ikke fått noe felger enda vel og merke. Men skal ringe dit i morra og høre hvordan det ligger ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har da bestillt 17390,- gjennom Styling Tech og ikke betalt en krone enda som sagt. Men har jo heller ikke fått noe felger enda vel og merke. Men skal ringe dit i morra og høre hvordan det ligger ann.

Mitt råd er..Bestill en annen plass. De yter ikke kundeservice i det hele tatt. De følger overhodet ikke opp kundens behov i det hele tatt.

Jeg skrev i går et meget krasst brev til ST. Jeg har ringt flere ganger og ingen svarer på tlf eller mail, what so ewer. Nå fikk jeg for ca 1 time siden endelig et svar fra dem om at felgen skal bli sendt i morgen. vel..Det vil vise seg.

De har til ut neste uke,, Deretter tar jeg kontakt med forbrukerkontoret.

That's it.

______________

Drive safe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da hadde visst felgene mine kommet seg til Styling Tech gitt. Og han kunne sende de ut i morra, og da ville han ha forskuddsbetaling. Jeg har enda ikke betalt noe og skal få han til å sende i oppkrav tror jeg, ellers kan det vel gå lenge før jeg ser noe felger kanskje.

Og alfaalfa: fått noe felger enda du a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handlett hos styling-tech for snart 2 år siden for ca. 25000.. Fikk beskjed om at det tok noen uker før varene kom, men fikk de som avtalt, dermed var jeg veldig godt fornøyd! :)

Brodarn bestilte Keskin KT4 felger for ca en månde siden der, disse måtte komme fra fabrikken, og han fikk antatt tid. Han har under denne tiden ringt brodarn et par ganger ang. status, og istad ringte han og sa felgene var på vei.

Tar som regel litt tid å få varer derfra, men bortsett fra det er det en hyggelig kar som driver der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppfatningen har jeg også.. Han virker hyggelig Innehaveren ihvertfall. Resten som bruker å ta telefonen til tider virker som det er så som så med. Men har snakket tre ganger med han i dag, mye pga jeg hadde bestillt felgene ett annet sted før helga. Da ble det plutselig litt mer fortgang på sakene. Får de dessverre ikke denne uka, men de burde komme iløpet av neste uke.

Men er fortsatt skeptisk på å betale hele beløpet til de, så vurderer heller å betale 1000,- eller noe så de har jo garanti på at jeg henter det ut. Orker ikke betale alt og så ender det kanskje opp med at jeg må vente lenge til før jeg får noe, selv om de har det på lager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 years later...

Ja, mange år har gått siden siste post her. Over 16 år faktisk, men Styling Tech er fortsatt oppegående har jeg inntrykk av (håper iallefall det for min egen del).

Jeg bestilte 4 felger (og etterhvert dekk) for 6 uker siden. Betalte mesteparten på forskudd (75% av felgprisen). Dette går litt tregt, og får ikke noe skikkelig svar vedr. leveringstiden (som opprinnelig var anslått å være 2-3 uker). Riktignok måtte felgene maskineres (i Polen tror jeg), da jeg må ha 74,1 mm CB til min E70.

Men håper nå at de kommer til slutt, før det blir vinter iallefall 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg "kjøpte" noken baklykter på siden til et par Golfer der for eit par år siden som han skulle sjekke lagerstatus på før betaling, men etter 2-3 purringer da, og en gang til i fjor sommer så har eg ikkje hørt noke meir :D  Antar dei ikkje var på lager likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg hadde ikke funnet denne tråden da jeg bestilte felgene.

Han svarer at han skal sjekke/ta kontakt når jeg spør på epost eller sms, men får ingen tilbakemelding.

Nå er det snart 2 mnd siden jeg betalte forskudd på felgene. Oppdaget plutselig nå at han har facebook-side, så da tok jeg kontakt der. 

Blir kanskje en oppklaring etterhvert 😄 

Ser han er aktiv på finn.no med mange annonser ute. Faktisk over 1200 annonser, men de eldste er fra 2009 😱

Men 40-50 nye annonser bare fra august/september 2023. Mulig det hadde vært smart å konsentrere seg om eksisterende kunder/bestillinger først....

 

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da gikk det en måned til uten at noe skjedde med leveringen. Snart 3 mnd siden jeg betalte forskuddet....

Men kanskje de kommer før vinterdekksesongen starter, så kan jeg ha dem i stua og beundre dem i vinter 😄

Endret av teerex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...