Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

Mja... Da er det vel på tide med en liten oppdatering her...

Har montert tårnstiverstaget, byttet blinkpærer, byttet til 6000K xenonpærer, nye tåkelysglass, nye hovedlysglass, nytt panseremblem, fyllt opp verktøykassa, fixet en liten skade, samt ny lakk på frontfanger og kanalskjørt.

Og sist og ikke minst hatt den på "spa-behandling" hos Kepler Bilpleie på Sem. Full lakkrens, polering og lakkforsegling. Stor takk til Eric for en dags meget god innsats, med et veldig godt resultat. Ikke mangel på entusiasme der i gården iallefall. Anbefales!

Så nå skal jeg roe meg litt, og bare nyte tilværelsen som M-bileier. 8)

Et par litt kjedelige standardbilder, skal se om jeg får tatt noen litt kulere snart:

dscn3068rqh0.jpg

dscn3069rpp4.jpg

dscn3073rmz9.jpg

dscn3080rti0.jpg

dscn3083wp6lv5.jpg

dscn3108rwx5.jpg

Og en liten nøtt til slutt: Hvilken rundkantet amerikaner eier dette huset i Queens? :wink:

dscn3099cu6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

///Meget strøken og ikke minst, brutal M3.. Savner noen interiørbilder men... Og ja, Eric på Kepler er veldig hyggelig og seriøs. Hjalp meg litt med min bil og sist vi var der oppe :) Og de har jo bytta fra Autoglym til Meguiar's, en SYK oppgradering, i mine øyne( og andres)

Liker at du er nøye med bilen! (Nye lykteglass f.eks) Og BMW sin org xenon er slapp synes jeg, så 6000K gjør nok underverker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, morsomt å se en slik lekker bil bli tatt godt vare på.

Som regel er det slasker som har litt for mye penger som ikke vedlikeholder bilene sine, så ekstra moro at det er noen som setter pris på herligheten og vet å pleie denne!

8)

Grattis med lekker M3, er den Carbon sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Ang lakkrens, så er jo det en bra ting. Satt jo profesjonelle til å gjøre det på min bil, og lot han vurdere hvor det trengtes. Endte med at han tok hele bilen, untatt de nylakkerte delene selvfølgelig.

Nye lykteglass er en relativt "billig" oppgradering av utseendet. Bilen ser jo mye nyere og freshere ut med klare, kontra "sandblåste" lykter.

Jeg føler at bilen har havnet i rette hender jeg også. :wink:

Klarer ikke å sove ordentlig jeg, om det er noe som ikke er på stell. Kall det gjerne en besettelse... :lol:

Den er Schwarz 2, dvs helt sort, ikke noe metallic. Mye penere enn metallic-sort om den blir vedlikeholdt, mener jeg iallefall. Sort metallic kan ofte tendere til grått, eller at bilen ser støvete ut synes jeg.

Tar jeg feil om jeg sier at Schwarz 2 er den samme som Jet Black?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Ang lakkrens, så er jo det en bra ting. Satt jo profesjonelle til å gjøre det på min bil, og lot han vurdere hvor det trengtes. Endte med at han tok hele bilen, untatt de nylakkerte delene selvfølgelig.

Har vurdert det samme på min, hvor gjorde du det? Syns det hvertfall ble veldig bra resultat på din :) + at det var vass lyd i den hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...