Mexos Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Så denne råe 630'n på Bømlo idag. Har mine mistanker om at den hører til Elin Tvedt som kom gående inn på Dolly Dimples der jeg satt og spiste i samme tid som bilen dukket opp(Hu var like pen i virkeligheten som på tv ja! . Denne koster vel ca 1 million kroner. Bilen hadde automatkasse og Imsdal flaska i midtkonsollen forsterket mistanken min om at denne bilen er eid av ei dame Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Ja takk begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Stemme nok det. Nesten i alle fall. Var i et bryllup i sommer til noen venner. Eieren av denne bilen var i samme bryllup. Og han er visst sammen med Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè WORD! i så fall vil jeg gifte meg med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè Er du helt sikker på det ?... Jeg kjenner kvinner som eier og kjører Porsche 997 Carrera S og BMW E60 540i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè Er du helt sikker på det ?... Jeg kjenner kvinner som eier og kjører Porsche 997 Carrera S og BMW E60 540i... Porsche kan jeg forstå. Min mor hadde en veledig gammel rød 911 da jeg var liten. om kvinnen du kjenner bor i USA forstår jeg E60 motorvalget, men ellers tror jeg vi kan enes om at de store BMW'ene ikke er jente-biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Kult..såg ikke denne da eg var en tur ute og kjørte idag..men syns bakenden på bmw'en er dritstygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Porsche kan jeg forstå. Min mor hadde en veledig gammel rød 911 da jeg var liten. om kvinnen du kjenner bor i USA forstår jeg E60 motorvalget, men ellers tror jeg vi kan enes om at de store BMW'ene ikke er jente-biler Hva er en "jentebil" ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Porsche kan jeg forstå. Min mor hadde en veledig gammel rød 911 da jeg var liten. om kvinnen du kjenner bor i USA forstår jeg E60 motorvalget, men ellers tror jeg vi kan enes om at de store BMW'ene ikke er jente-biler Hva er en "jentebil" ?... hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 7, 2007 Forfatter Share Skrevet April 7, 2007 Kult..såg ikke denne da eg var en tur ute og kjørte idag..men syns bakenden på bmw'en er dritstygg! Hehe, bakdelen på Elin var penere enn bilen for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo.... Hmmm... tenke-tenke... en slags Celina Middelfart med en Porsche Cayenne Turbo S... OK... bilen er ikke helt min stil, men skitt la gå for en gang skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Stemme nok det. Nesten i alle fall. Var i et bryllup i sommer til noen venner. Eieren av denne bilen var i samme bryllup. Og han er visst sammen med Elin. Heh.. stilig.. i det bryllupet var eg og.. er søskenbarn med brudgommen.. Stemmer det at eiger av bilen er sammen med Elin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Hva er en "jentebil" ?... Mazda MX-5! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Mazda MX-5! En slik hadde jeg i 1990... i tillegg til en Mercedes-Benz W201 190E 2,3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå