Gå til innhold

630 spotted på Bømlo

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Så denne råe 630'n på Bømlo idag. Har mine mistanker om at den hører til Elin Tvedt som kom gående inn på Dolly Dimples der jeg satt og spiste i samme tid som bilen dukket opp(Hu var like pen i virkeligheten som på tv ja! 8) . Denne koster vel ca 1 million kroner. Bilen hadde automatkasse og Imsdal flaska i midtkonsollen forsterket mistanken min om at denne bilen er eid av ei dame :lol:

6seriewu7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè

Er du helt sikker på det ?... Jeg kjenner kvinner som eier og kjører Porsche 997 Carrera S og BMW E60 540i... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè

Er du helt sikker på det ?... Jeg kjenner kvinner som eier og kjører Porsche 997 Carrera S og BMW E60 540i... :wink:

Porsche kan jeg forstå. Min mor hadde en veledig gammel rød 911 da jeg var liten. om kvinnen du kjenner bor i USA forstår jeg E60 motorvalget, men ellers tror jeg vi kan enes om at de store BMW'ene ikke er jente-biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche kan jeg forstå. Min mor hadde en veledig gammel rød 911 da jeg var liten. om kvinnen du kjenner bor i USA forstår jeg E60 motorvalget, men ellers tror jeg vi kan enes om at de store BMW'ene ikke er jente-biler

Hva er en "jentebil" ?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en "jentebil" ?... :?

hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo....

Hmmm... tenke-tenke... en slags Celina Middelfart med en Porsche Cayenne Turbo S... OK... bilen er ikke helt min stil, men skitt la gå for en gang skyld... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme nok det. Nesten i alle fall. Var i et bryllup i sommer til noen venner. Eieren av denne bilen var i samme bryllup. Og han er visst sammen med Elin.

Heh.. stilig.. i det bryllupet var eg og.. er søskenbarn med brudgommen..

Stemmer det at eiger av bilen er sammen med Elin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...