540is Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Er på tur til å handle ny pc, men er usikker på om den nyere versonen av ETK kjører i Windows Vista. Har lest litt på andre fora att det er problemer. Er det noen her som har fått det til å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 ETKen virker ikke på min Vista. Jeg får installert det, men når jeg skal starte det får jeg feilmelding om noe java greier.. Hvis du får det til så må du si ifra.. Jeg har lagt inn den gamle ETKen som ikke er java basert og den virker helt fint i vista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Evt last ned gratis versjonen VmWare og lag en XP klient der? Trenger vel ikke mye minne/disk til ETK bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolav Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Hvor får man tak i sånn ETK? =) Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Hvor får man tak i sånn ETK?=) Bud ebay.. Skal du ha en nyere version,må det være med div koder for opplåsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Jeg fant den nye typen ETK på thex.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Jeg fant den nye typen ETK på thex.org Virker den på din Vista, da tro .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jeg fant den nye typen ETK på thex.org Virker den på din Vista, da tro .. Nei den virker ikke på Vistaen min, men den gamle typen som ikke er java basert virker i vista hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 ETKen virker ikke på min Vista. Jeg får installert det, men når jeg skal starte det får jeg feilmelding om noe java greier..Hvis du får det til så må du si ifra.. Jeg har lagt inn den gamle ETKen som ikke er java basert og den virker helt fint i vista. Instaler java fra http://java.com så skal vel de greiene fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Nei det gjør den ikke.. Har brukt den ETKen en god stund i Xp så jeg vet hva java er og at det virker der, men det virker ikke i Vista.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Nei det gjør den ikke.. Har brukt den ETKen en god stund i Xp så jeg vet hva java er og at det virker der, men det virker ikke i Vista.. Hurra for fremskrittet.... Jeg får bare betale noen hundre kroner ekstra og forlange å få gode gamle XP når jeg nå må ha ny pc. Føles nakent uten ETK på pc`n, RealOEM blir liksom ikke det samme.. Er vel ikke før 2007/2008 versioner av ETK blir tilgjengelig vi får noe som virker på Vista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 ebay.. Skal du ha en nyere version,må det være med div koder for opplåsing. Hmm... Jeg kjøpte min versjon der, og den er ifra våren 2006. Dvs. den har omtrent alle de nyeste modellene osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 RealOEM er jo gammel og tallentløs. Denne er mye bedre: http://bmwfans.info/original/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Bare for å slippe å starte en ny tråd, siden vi er inne på ETK. Hvilken versjon av ETK (og TIS) er for de eldre modellene, E21, E12 og E28 f.eks? Hvis noen vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Jeg bruker ETK versjon 1-2005 og den har noe som heter "Mobile Tradition". Trykk der og du får opp alle de gammle modellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå