[space] Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Hallelulja! http://www.dinside.no/php/art.php?id=376676 Kunne de ikke endra baken også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Stilig den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Tar gjerne en sånn en jeg, ikke noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 stilig at dei putta e92/93 lyktene på den foran mangler bare blackline baklykter så er den helt topp! bring it on..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Fronten ser veldig bra ut! Hissig Bare å vente på touringen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Stilig.. Men hadde nok heller gått for E92-versjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Ja som nevnt, veldig stilig med E92 fronten! Den ser virkelig hissig ut, og så har jo BMW en meget god konkurent til Audi RS4 sånn praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Spennende..! E92 / E93 frontlyktene gjør uten tvil E90 / E91 mye mer elegant og sportslig. Jeg tror imidlertid at "dette" også er spionbilder av E90 / E91 som bør være ventet i 2008, og forhåpentlighvis forblir baklyktene slik - bare med whiteline eller blackline baklykter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Hvis nå bare BMW kunne ta seg sammen å presentere en E91 M3 med xDrive også (jupp... jeg banner i kirken)... den ultimative kompakt familiebilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Merkelig opplegg med coupe front og sedan rumpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Yes, dette ser meget lovende ut . Jeg liker utrolig godt at M3 kommer i flere varianter igjen. Er veldig spendt på E91 utgaven av M3, og håper som Fredrik nevner at den en eller annen gang kommer med xDrive . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Jeg vil ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Yes, dette ser meget lovende ut . Jeg liker utrolig godt at M3 kommer i flere varianter igjen. Er veldig spendt på E91 utgaven av M3, og håper som Fredrik nevner at den en eller annen gang kommer med xDrive . Iht. Tim Røsand, salgssjef hos Autozentrum Økern kommer ikke den nye M3 som stasjonsvogn. Den vil kun bli levert som sedan, coupe og cabriolet. Synd, for det er nettopp den modellen som kunne ha kapret mange kjøpere fra blandt annet Audi og deres RS4 Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Sier du det T.A.S. Mener å ha lest at den nye M3'n skulle leveres i Touring. Veldig synd hvis dette er tilfelle, jeg ville jo også tro at M3 Touring har en større kundegruppe en M3 Cab . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Jer er ikke helt enig, syns det ville vært best om den bare kom som coupe og cab. Evt bare coupe. Jeg ville ihvertfall aldri hatt noe annet enn coupe eller cab i M3 utgave. Selvfølgelig ønsker Bmw å selger flest mulig biler, men akkurat M3 er hellig for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå