bmwhans Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 et typisk eksempel på at det har "tatt litt av" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Spesiell bil iallefall.. Har sett denne på vårmønstring her i bergen, klarer bare ikke den lakken. Kunne vært pen eller iallefall penere i svart med andre baklamper uten spoiler og uten røde setetrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Denne bilen ser jeg omtrent daglig. Er jo forsåvidt helt grei til det den er ment til-å tiltrekke seg oppmerksomhet. Anna vinge, lykter, speil og interiør så kunne jeg fint hatt den selv (ikke til den prisen da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 kunne gjerne tatt felgene jeg litt rart at det er samme bildene i annonsa på autodb, som de bildene som ligger på forumet her, og som var tatt i mai 2005!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6428 tror det har vært ganske mange eiere på denne bilen etter den var ferdigbygget! vet om en på stord som hade den for ca 1 år siden. så har den gått på osterøy etter det, og nå på sørlandet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Husker jeg sto parkert ved siden av den på et streetmeet her i trondheim for et par år siden og reagerte på hvor uggen den bilen så ut Fikk sett bak i bagasjerommet og der lå det no gammelt anlegg strødd og bare kasta inni. Den var ihvertfall ikke gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 tror det har vært ganske mange eiere på denne bilen etter den var ferdigbygget! vet om en på stord som hade den for ca 1 år siden. så har den gått på osterøy etter det, og nå på sørlandet.. Har aldri sett den på Stord, men den må jo ha vært over hele landet? Eg såg den stod utenfor Stenshagen i Oslo for ca. 2 år siden.......Fæl lakk....fæl vinga...fæl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Jeg møtte den en gang her i lindås! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Bilen har vært på stord ja.. Denne var vertfall meget pen og rå etter at den kom fra automote, for noen år siden..men desverre har den vel hatt en del eiere siden det, og det sliter nok sikkert litt..såg den på treff i haugesund for en tid tilbake og da var den veldig bra.. Syns lakken er råkul eg, felgene er jo helt sjef!! Mange som er negative syns eg..alt for mye orginalpoliti.. Syns det er tøfft eg at noen prøver noe annet for en gangs skyld..måtte jo vært kjedelig viss alle kjørte rundt i m styla biler til slutt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 tror det har vært ganske mange eiere på denne bilen etter den var ferdigbygget! vet om en på stord som hade den for ca 1 år siden. så har den gått på osterøy etter det, og nå på sørlandet.. Har aldri sett den på Stord, men den må jo ha vært over hele landet? Eg såg den stod utenfor Stenshagen i Oslo for ca. 2 år siden.......Fæl lakk....fæl vinga...fæl joda, den har gått på stord.. han karen som har denne vr6`en, hadde dene bmwen.. se linken fra bilforumet.net: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=89711 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 hvordan kan den der bli månedens bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Heftig ostehøvel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Jeg synes lakkjobben er tøff isolert sett, men jeg kan ikke komme på noen bil som passer akkurat den lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 24, 2007 Share Skrevet April 24, 2007 Jeg som har vært med å ordna den bilen for ca 6 år siden, synes den er kul ejg da. Men ser det er mange andre som ikke synes det, smaken er jo som baken. Så den er bygget i regi av Automote ja, en av de første vi tok helt ut. Men nå etter mange år i Automtoe slutter jeg, jeg som har stått for mestreparten av grunnarbeide og allt av lakkering de siste 3 åra. Morsomt å jobbe med litt spes ting, og ikke bare banke blekk på kjedli gammle jappse rammel. Jeg for min del synes det blir for lite særpreg å kjøre en orginal BMW, som kanskje er "stæsja" opp med bar litt orgianl M styling. Men det er jo kunder i fleng som vil ha de bilen vi bygger, så noen liker jo det vi gjør !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå