Gå til innhold

E61 - AC Schnitzer

Share

Anbefalte innlegg

veldig pen vogn dette her;)

har du gjort noe sepessielt med denne siden du sier at de to første bildene er den i orginal stand?

litt mere specs av motor og sånt hadde vært intressangt;)

Kjøpte den hos Bavaria her i Stavanger som bruktbil og har ettermontert AC Schnitzer eksteriørpakke. Har ikke sideskjørt, da jeg synes disse er litt for "glorete"..Vil ikke ha for mye plastikk på den da det fort kan bli litt for "mye av det gode". Av andre ting som fortsatt er under planlegging er justerbart senkesett (synes den er litt høy framme), pedaler, matter etc .. Vurderer også mørke vinduer helt rundt, men usikker på om jeg vil. Hadde det vært shadowline hadde jeg gått for mørke vinduer, men synes det er noe med blanke lister og mørke vinduer som "skurrer".. Har solgardiner i bakdørene så foreløpig holder det.

Av annet utstyr som er på bilen kan nevnes: helskinn sportsinteriør i grått, navigasjon, panorama soltak, xenon, etc etc..

Motoren er en 2,5 diesel som foreløpig ikke er oppgradert, men planen er å oppgradere den etter hvert... Alt som "gjenstår" er vel egentlig et økonomisk spørsmål for å være helt ærlig :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...