Skands1 Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Da begynner endelig familiebilen (husbankvogna) å ta form... Bilen er en ACS5 2.5d. De to første bildene er bilen i "original" stand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 veldig pen vogn dette her;) har du gjort noe sepessielt med denne siden du sier at de to første bildene er den i orginal stand? litt mere specs av motor og sånt hadde vært intressangt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 26, 2007 Forfatter Share Skrevet April 26, 2007 veldig pen vogn dette her;)har du gjort noe sepessielt med denne siden du sier at de to første bildene er den i orginal stand? litt mere specs av motor og sånt hadde vært intressangt;) Kjøpte den hos Bavaria her i Stavanger som bruktbil og har ettermontert AC Schnitzer eksteriørpakke. Har ikke sideskjørt, da jeg synes disse er litt for "glorete"..Vil ikke ha for mye plastikk på den da det fort kan bli litt for "mye av det gode". Av andre ting som fortsatt er under planlegging er justerbart senkesett (synes den er litt høy framme), pedaler, matter etc .. Vurderer også mørke vinduer helt rundt, men usikker på om jeg vil. Hadde det vært shadowline hadde jeg gått for mørke vinduer, men synes det er noe med blanke lister og mørke vinduer som "skurrer".. Har solgardiner i bakdørene så foreløpig holder det. Av annet utstyr som er på bilen kan nevnes: helskinn sportsinteriør i grått, navigasjon, panorama soltak, xenon, etc etc.. Motoren er en 2,5 diesel som foreløpig ikke er oppgradert, men planen er å oppgradere den etter hvert... Alt som "gjenstår" er vel egentlig et økonomisk spørsmål for å være helt ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Flott touring dette her. ACS stylingen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Ahh, dette er drømme bil, med riktig styling . Men jeg liker ikke de felgene så godt, men jeg hadde brukt de som vinterfelger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Lekker bil, med rett motor. Syns du har gjort de rette grepene, ikke for mye plast, men i riktig mengde, nettopp slik jeg selv ville gjort! Gratulerer med en meget vellykket bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Se der ja, det gjorde seg virkelig. M-tech sideskjørt kombinert med AC-Schnitzer pakke er ikke så verst. Brukeren runstra hadde Schnitzer front og M-tech sideskjørt på sin 520i. Lekkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 26, 2007 Share Skrevet April 26, 2007 Lekker touring, ACS lager pen styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 30, 2007 Forfatter Share Skrevet April 30, 2007 jo, takker for fine tilbakemeldinger er veldig fornøyd med bilen nå etter hvert... Kona syns det har gått langt over streken, men bare hun får ha stasjonsvogn så godtar hun det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Kjekk bil dette. Hadde valgt ALPINA-styling over den du tok, men det ser fremdeles greit ut. en million M-tech 5-serier ute og går, så det er kanskje ikke så spennende å ta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMMerN Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 nydelig bil det der.. syntes stylinga passa bra å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Grattis med lekker handlekasse. Lurer på om jeg traff på denne på Ganddal på lørdagskvelden. Var i alle fall prikk lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 denne var bare helt rå! står en lik en på ole's trafikkskole av og til (viss ikkje det er din da?). NYDELIG bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Drit tøff bil Den Schnizer pakka er vel ikke så billig kan jeg tenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå