2mMy Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Hiver meg på her. Kjempetreff. Skorkoste meg på banen, og fekk knytta noen ansikter til bilene/navn.All honør til Gunnar og Crewet.... 1250km totalt tur/retur og banekjøringa jøss, er du hjemme "alt"! Du skal ha for at du stiller opp langveis fra hvertfall!
jarli Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Dette var et kjempetreff! satser på jeg har bil til neste gang da Var litt kjipt å ikke kjøre, men det var alikevel verdt turen
Kjennern Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Utrolig moro treff. Var oppe i ca 150 på lang sletta med en ca runde tid på 1,20, er litt usikker da den er noe unøyaktig.
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Ja, da var man oppegående igjen... vi måtte slappe av noen timer hos Nautiluz før vi kjørte hjemover, så vi kom oss på 23-ferja, og da bar det rett til sengs. Kjenner jeg kunne sovet en stund lenger ja, men bikkja ville det ikke sånn. Ang. i går: Det var litt vel kjølig for det sosiales del, men opphold, så vi får vel, tross alt, være fornøyde! Det begynte å regne bra mens vi rydda opp, og fortsatte bare ut i kjøringen til NSK, så de hadde skikkelig drittvær hele kvelden (det sjøa sykt på ferja). Vi slapp unna såvidt det var! Ikke minst var det perfekt temperatur for biler og dekk. Folk kjørte sykt mye, og lenge om gangen! Ellers vil jeg rette en stor takk til både deltakere og hjelpere! Jeg setter kjempestor pris på hjelpen jeg får med dette. Kjetil Sømme har lagt ned utrolig mye jobb i dette, og det er ihvertfall et titalls andre som har lagt ned en skikkelig innsats (instruktører, flaggvakter, Raymond, Michael, Kim, Kate, Gunn Alice, Legen vår Quattrokiller, som heldigvis ikke fikk noe å gjøre, osv.). TAKK! Takker også for People's choice premier fra BugBoys! 2mMy og en grønn E39 sedan fikk hvert sitt frontsett. Når det gjelder bilder, kan ikke dere som har bilder laste de over til meg på FTP? Legg denne adressen inn i Internet Explorer (viktig, funker ikke i Firefox) ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no - og så er det bare å lage en folder med nick/navn og kopiere inn bildene på vanlig Windows-vis. Alternativt kan FTP-program brukes for de som er kyndige på sånt. Det er mye raskere og bedre å bruke denne adressen enn mail. Send meg gjerne en PM når dere har lastet opp noe.
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Får jo også legge til at jeg setter stor pris på oppførselen til alle deltakerne! Det hele gikk nesten utrolig udramatisk for seg. Vi svartflagga ikke mange, stort sett kun for tekniske feil (bensinsprut, løse deler), bortsett fra 336mik som klarte å bli svartflagga for drifting med 316i compact!! Det er flott av vi klarer å unngå store uhell! I tillegg var det lite søppel. Litt unødvendig av en deltaker å slippe bremsevæske rett ut på asfalten i depotet (Rudskogen satte lite pris på det), ellers har jeg ikke noe å sette fingern på.
hagenisse Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 .. og hvis noen av de som havnet i sanda lurer på hvorfor det tok litt tid før noen kom og trakk dem ut, så kan jeg sitere Kjetil over sambandet: Jeg er en kvart burger unna..
Nautiluz Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 .. og hvis noen av de som havnet i sanda lurer på hvorfor det tok litt tid før noen kom og trakk dem ut, så kan jeg sitere Kjetil over sambandet:Jeg er en kvart burger unna.. Det var vel heller en halv? +at han alt hadde spist en...
S.Arnesen Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 bra treff i år. er det noen sjangs for at det blir ett til i år? hadde 4 sykkelpumper og morkne dekker i går...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 .. og hvis noen av de som havnet i sanda lurer på hvorfor det tok litt tid før noen kom og trakk dem ut, så kan jeg sitere Kjetil over sambandet:Jeg er en kvart burger unna.. Uten mat og drikke, duger helten ikke!
Kjetil Sømme Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Det var vel heller en halv? +at han alt hadde spist en... Frokost var 04:30 og jeg fikk burger (lunsj) sånn ca 14.00, så da måtte jeg bare få meg litt i kroppen! Ble litt grisete bespisning, men det var vel pga vakuumet i magen...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Gunnar fikk også kjørt litt på banen i riktig bilmerke på slutten av dagen. Til å ikke ha allverdens baneerfaring, var ikke sporvalg og tempoet noe å klage på. Ellers fikk Quattrokiller litt instruksjon i sporvalg og håndtering av bil. Jeg håper han bruker skalpellen på en litt mer avslappet måte enn bilen
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 Gunnar fikk også kjørt litt på banen i riktig bilmerke på slutten av dagen. Til å ikke ha allverdens baneerfaring, var ikke sporvalg og tempoet noe å klage på. Hmm ja, noen heller ydmykende runder i 330en din. Jeg merket det samme som hver gang (det er jo tross alt 1-2-3 år mellom hver gang jeg prøver meg på bane), at jeg går for hardt ut og kjører tullete. MÅ bare klare å slappe av litt med gassen, konsentrere meg om hva som faktisk er viktig, og SÅ begynne å tenke gassing og fart rundt banen. Synd det ble så få runder. Behagelig bil å kjøre, og digg å sitte så fast som i 4-punkten! Gode bremser også, gikk jo alltid altfor tidlig på bremsa og måtte bare lunkebremse inn mot svingen. Nå må jeg få bytta frontrute og endeledd, tatt hjulstillingskontroll og aller helst få bort nødmodusen på min, så er jeg klar for litt mer kjøring. Får prøve å rekke det til neste helg, selv om det er tvilsomt. Må trolig jobbe døgnet rundt fra tirsdag til fredag.
Quattrokiller Skrevet Mai 19, 2007 Skrevet Mai 19, 2007 Ellers fikk Quattrokiller litt instruksjon i sporvalg og håndtering av bil. Jeg håper han bruker skalpellen på en litt mer avslappet måte enn bilen Ikke lett å slappe av med hånden din stadig på låret mitt og deeeeet blikket ditt vet du Kjetil. Morsomt å oppleve autobahn i Norge på vei hjem i følge med deg i går! Utrolig bra treff forresten. En hilsen til han 17-åring fra Råde som satt med noen runder, husker ikke vet du het, men hyggelig kar var du. Ble jo litt spennende, vi var vel to nano-meter fra å havne sidelengs i sandfella i slaktern sammen. _________________ Livet er egentlig som et dårlig dataspill.... Men grafikken er rå da!
Gunnar Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Skrevet Mai 19, 2007 En hilsen til han 17-åring fra Råde som satt med noen runder, husker ikke vet du het, men hyggelig kar var du. Ble jo litt spennende, vi var vel to nano-meter fra å havne sidelengs i sandfella i slaktern sammen. "316en" din er vel en av få som faktisk har sjanse til å komme seg opp av sandfella for egen maskin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå