muska Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Hei.. Vil takke alle for ett vellykket treff Faktisk veldig hyggelig Vil rette en spesielt hilsen til Gunnar som var ansvarlig. Takk Takk Håper vi sees igjen ved senere anledinger.. Mvh Marianne
[space] Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Velykka treff vil jeg si.Bare å planlegge neste Støtter Geir'is i denne kommentaren, må bli en tradisjon dette . Du som kjørte den blodstrøkne touringen utpå der ja?! Kjennern: du som kjørte den blå e39 touringen som la igjen svarte spor i asfalten etter eksosen? Isåfall pen bil, og det så ut som den gikk bra også! 10-15 grader mer på stokken hadde kanskje ikke gjort noe, men alt i alt et bra treff synes jeg! Virket jo som folk fikk kjørt nok. edit: 95 bilder fikk jeg tatt, og overraskende mange av dem er skarpe og fine! Bl.a. et par av dr. S baklengs ut på depostrekka, en 5'er i sandfella på samme sted, og en e30 på gressset etter slaktern *mobb mobb* Bilder blir nok lagt ut i løpet av helga. Må gå gjennom og fintune litt!
Steffan C Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 ":79qs849d]Du som kjørte den blodstrøkne touringen utpå der ja?! Thank ju [space], var vel eneste E34 Touring utpå der ja .
Kjennern Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 ":3ajjntxl]Kjennern: du som kjørte den blå e39 touringen som la igjen svarte spor i asfalten etter eksosen? Isåfall pen bil, og det så ut som den gikk bra også! He he, kan stemme det. Fikk testa den skikkelig idag Kumho dekka la igjen litt gummi ja btw: tok en sjekk av kjørecomputern før jeg dro, 2,6l på mila på banen der hehe. Bra det ikke er vanlig snitt forbuk men moro var det.
336mik Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg syns det tok fælt på dekkene på den grove asfalten på rudskogen jeg,men når jeg tenker etter,så er det vel ikke så rart. Allværs hjul,og 14 mil på telleren,noe som tilsvarer omlag 70 runder,ikke rart det gir litt slitekant.
Webbie Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Jeg henger meg på den... Heldigvis holdt det seg tørt og fint til tross for at det blåste kaldt. Gøy å få testet ut bilen og få plassert et ansikt til en del av profilene her inne. Takk for de rundene vi fikk Jo, takk det samme. Tror vi fikk bra inboard film av det!
Henrik K Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Takker for et meget bra treff! Hyggelige folk og fine biler. Og så fikk vi jo kjøre akkurat så mye vi ville! Tror jeg rakk ca 60 runder før jeg takket for meg. Ny erfaring å kjøre med herregårdsvogn, men moro var det!
Dr_S Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Ny erfaring å kjøre med herregårdsvogn, men moro var det! Henger meg på den! Merket forskjell på det å ratte touring kontra coupe Takk til Gunnar og hans crew for nok et vellykket bimmers.no treff! Venter spent på bilder nå...
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Det var utrolig morro å kjøre på bane. Takker for et morsomt treff Syns det tæra ganske på dekkene, mye bensin ble brukt også, men veldig morsom. Noen som tok runde tider? Syns alle kjørte forbi meg jeg Hva hadde folk på langstrekka?
2mMy Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... sc&start=0 ligger noen der da!
D.C.V Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Skal se om man greier å komme seg på neste treff litt langt å kjøre da
///Magnus Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Det var utrolig morro å kjøre på bane. Takker for et morsomt treff Syns det tæra ganske på dekkene, mye bensin ble brukt også, men veldig morsom. Noen som tok runde tider? Syns alle kjørte forbi meg jeg Hva hadde folk på langstrekka? Fikk en tid av en kar som hadde klokket meg på 1:12, men det var jo bare en kar som hadde funnet ut han vill ta tiden på meg, og kom bort til meg etterpå. Veldig uoffesielt mao. Hadde vel rundt 170 før full brems på langstrekka. Takk for flott treff alle sammen! Hadde det knall jeg. Er jo så moro... Må få meg noen banehjul.
|Andreas| Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Fikk en tid av en kar som hadde klokket meg på 1:12, men det var jo bare en kar som hadde funnet ut han vill ta tiden på meg, og kom bort til meg etterpå. Veldig uoffesielt mao. Hadde vel rundt 170 før full brems på langstrekka. 1:12 ja Gikk fort for seg mao. Tror jeg fikk en god tid på 1:26, haha Tror bane dekk lønner seg! Den asfalten spiste gummi! Må også nevne at jeg kjørte med nr 13. Tokk det litt rolig da, hehe
tomasb Skrevet Mai 18, 2007 Skrevet Mai 18, 2007 Hiver meg på her. Kjempetreff. Skorkoste meg på banen, og fekk knytta noen ansikter til bilene/navn. All honør til Gunnar og Crewet.... 1250km totalt tur/retur og banekjøringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå