[space] Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 ehm, det var en e36 cab som kjørte da. en mørkeblå.... Den hadde veltebøyler. (automatiske som spretter opp bak nakkestøttene i baksetet)
mAZE Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 tullpratet på sambandet var heller ikke dumt Hæ? Jeg prøvde da å holde en seriøs tone jeg! Såklart.....
Joachim Lie Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Jeg vil også takke for en rå dag, kommer neste gang også! Takk for strips Gunnar, nå er ikke ledningen til motorvarmeren på bakken lenger kontakten smeltet av, hehe!! merket at bilen min var ganske myk med orginalt understell:) blir noen nye dempere, fjører, foringer og stabsstag i løpet av året:) Jeg må vel få meg en bøttestol også da det ikke finnes sidestøtte i setene nå
Kjennern Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Merket litt av det samme selv, men du har kanskje tiptronic du da? Jeg brukte bare 1. og 2. og kjørte kickdown (altså ned i 1.) bare opp fra slakteren og ut på depotsida. Forskjellen på min og din er vell kanskje at jeg hadde konstant hjulvining, og en helsikes krengningsvinkel Ja har tiptronic. Fikk etterhvert lært meg til å gire manuelt + skrudd av antispinn så gikk det merkbart bedre hehe. Fikk vel slitt av nok gummi på dekka selv . Det jeg la igjen på rudskogen var gummi og eksos Dieselen sota noe så sykt haha.
Gunnar Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Skrevet Mai 20, 2007 kjennern, syns faktisk den sota litt vel mye den 3-literen din. Skikkelig Audi-tendenser. Er alt som det skal være med den? Er den chippa?
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Gunnar måtte faktisk mase for å få flaggvakter, selv om jeg faktisk nesten maste for å få stå.... hehe..Kan nok stå en tur neste gang også, for det var fin film-positur, men forventer og regner med M3'n er kjørbar da. Og såklart, jeg skal kjøre fletta av dere alle. Not. Knall treff var det ihvertfall, synd det var litt dårlig vær. Parasollene holdt liksom ikke mål føler jeg. (Har det på film..... ) Haha, du klaga fælt over den parasollen din Selv sto jeg nesten i le nede i S'en Jeg masa også faktisk på Gunnar om når/hvor/hvem osv. Synes det var koselig å stå flaggvakt jeg, men var jo litt surt vær. En ser mye morsomt og tøff kjøring nede i svingene der Sitat mAZE: "det blæs!!" Sambandet: "det hvafornoe?" mAZE: "...vind.."
Kjennern Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Om det er chip? det vil jeg ikke vite hehe. Men har hørt noen si han går bedre en andre 530d. Har jo rulla 160K da så kan være turbo som ikke er 100% lenger. Hadde en Passat tdi før som sota som f før turbon røyk , men den tid den sorg, har garanti ut året. Tenkte å få en som jobber med BMW til å gå over den i sommer. Sjekke evt ting som "kan" ryke og få det fiksa på garanti om det går hehe. Noen flere runder på Rudskogen kan vel gjøre nytta også
Lien Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Sitat mAZE: "det blæs!!" Sambandet: "det hvafornoe?" mAZE: "...vind.." Haha Opptil flere ganger at sambandet hadde problemer med å skjønne Stian Sitat mAZE: "nå kjørte det en biL (tjukk l) tell inn i deppo!" Sambandet: "Hva sa du nå?". mAZE (på enda breiere totning): "JE sa: nå kjørte det en biL-L tæll innat i deppo!" Sto å lo for meg selv nedi S-kombinasjonen jeg da
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Hvem var det som kjørte med denne doningen? Var dette noen fra bimmers? Kjørte jo forbi kø og alt..
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Sitat mAZE: "det blæs!!" Sambandet: "det hvafornoe?" mAZE: "...vind.." Haha Opptil flere ganger at sambandet hadde problemer med å skjønne Stian Sitat mAZE: "nå kjørte det en biL (tjukk l) tell inn i deppo!" Sambandet: "Hva sa du nå?". mAZE (på enda breiere totning): "JE sa: nå kjørte det en biL-L tæll innat i deppo!" Sto å lo for meg selv nedi S-kombinasjonen jeg da LOL, lo godt jeg og da...selv har jeg null problem med å forstå Opplandsdialekta..Mye verre med trøndere og rogalendinger fra øyene..
Ellingsen B. Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 hehe..dialekt er viktig! "Ille vikti kanh du sih"
hagenisse Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Det var en eldre forvirra svenske som visstnok hadde pratet med noen i sportsvognklubben og ville teste den noen runder. Folk fikk vel kjørt nok uansett..? Forøvrig slet den visstnok med noe bensingreier igjennom svingene.
///Magnus Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Hvem er han med den tilsynelatende standard røde E36 sedanen med "N" bakpå? Kjørte rimelig effektivt så det ut som. Har sett han på banen ved flere annledninger.
mAZE Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Gunnar måtte faktisk mase for å få flaggvakter, selv om jeg faktisk nesten maste for å få stå.... hehe..Kan nok stå en tur neste gang også, for det var fin film-positur, men forventer og regner med M3'n er kjørbar da. Og såklart, jeg skal kjøre fletta av dere alle. Not. Knall treff var det ihvertfall, synd det var litt dårlig vær. Parasollene holdt liksom ikke mål føler jeg. (Har det på film..... ) Haha, du klaga fælt over den parasollen din Selv sto jeg nesten i le nede i S'en Jeg masa også faktisk på Gunnar om når/hvor/hvem osv. Synes det var koselig å stå flaggvakt jeg, men var jo litt surt vær. En ser mye morsomt og tøff kjøring nede i svingene der Sitat mAZE: "det blæs!!" Sambandet: "det hvafornoe?" mAZE: "...vind.." Hehe, ja det var jo voldsomt til vind ei stund der og parasollen ville absolutt ikke det jeg ville. Det var på langstrekka.. ved depoet var det jo helt greit å stå, men var vanskelig å bli fortstått ja.
BMW 323i E21 Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Utrolig bra treff forresten. En hilsen til han 17-åring fra Råde som satt med noen runder, husker ikke vet du het, men hyggelig kar var du. Ble jo litt spennende, vi var vel to nano-meter fra å havne sidelengs i sandfella i slaktern sammen. Kjempe bra treff, Får håpe det blir flere. Ja det var nære på vi ble "slaktet", men det gikk akkurat. Det var mange fine runder, det var kjempe gøy å sitte på med din "316i". Takk for at jeg fikk sitte på. Jeg hetter foresten Andreas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå