Fredrik Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Siden bikkja har italiensk blod i årene, så ble det "don Vito Corleone". Til daglig, Vito. Hehehe... det har vår hund også og derfor heter hun Monica Bellucci... eller Monica til daglig... ... Apropos hundenavn som ikke er politisk korrekte... jeg vet om en stor sort hund i nabolaget som kommer hvis eieren roper "Nigger"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Fredrik: hehe, da håper jeg ikke du har noen nye landsmenn boende i umiddelbar nærhet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Fredrik: hehe, da håper jeg ikke du har noen nye landsmenn boende i umiddelbar nærhet;) Nei... vi bor i en ende av byen der det er få innvandrere fra land utenfor Europa. Når det er nevnt har jeg personlig liten sans for dette "navnet", men jeg kan forsikre at folk blir relativt overrasket når eieren kaller på hunden. De fleste tar det med et godt humør... sikkert fordi de ikke selv blir fornærmet over navnet. Jeg så engang et program på Discovery om et engelsk flybombeangrep på noen tyske vanndemninger under den andre verdenskrig. Den engelske offiseren som planla og ledet bombeangrepet hadde en hund som lød navnet "Nigger". Kanskje ideen til navnet kom fra dette programmet ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Schnell! Eller Hamann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet April 30, 2007 Share Skrevet April 30, 2007 Hunden til dama Hils på Alpina ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Pen voffse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 stili hund:-) tenkte kalle hunden vår Alpina også før vi fikk den;-) men når jeg fikk vite det var en gutt så endte det opp med Jamie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleGa Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Den burde hete Turbo.. Hadde en katt med navn "turbo" en gang, men så var den turbo og da Ellers så var det en i nabolage som hadde en hund med navn: Rambo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 jeg har tre bikjer, de heter; Morris, Rover og Jensen. Naboen sin bikkje heter Bentley. ganske kult at alle har engelske bilnavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 hva med bomerang rapido fra flåklypa? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 bra navn: hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Enda bedre navn: FY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg likte Vanos godt! Syntes det var et tøft navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Vår lille heter Servo..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 jeg har tre bikjer, de heter; Morris, Rover og Jensen. Naboen sin bikkje heter Bentley. ganske kult at alle har engelske bilnavn Sorry, men stakkars liten som endte opp med Rover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå