Gå til innhold

Bilrelatert hundenavn

330xi
 Share

Anbefalte innlegg

Siden bikkja har italiensk blod i årene, så ble det "don Vito Corleone". Til daglig, Vito.

Hehehe... det har vår hund også og derfor heter hun Monica Bellucci... eller Monica til daglig... :D... Apropos hundenavn som ikke er politisk korrekte... jeg vet om en stor sort hund i nabolaget som kommer hvis eieren roper "Nigger"... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fredrik: hehe, da håper jeg ikke du har noen nye landsmenn boende i umiddelbar nærhet;)

Nei... vi bor i en ende av byen der det er få innvandrere fra land utenfor Europa. Når det er nevnt har jeg personlig liten sans for dette "navnet", men jeg kan forsikre at folk blir relativt overrasket når eieren kaller på hunden. De fleste tar det med et godt humør... sikkert fordi de ikke selv blir fornærmet over navnet. Jeg så engang et program på Discovery om et engelsk flybombeangrep på noen tyske vanndemninger under den andre verdenskrig. Den engelske offiseren som planla og ledet bombeangrepet hadde en hund som lød navnet "Nigger". Kanskje ideen til navnet kom fra dette programmet ?... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...