Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om bilen,

Det er en Saab 9-5 2,0T justerbare koni med ukjent senkesats! Steg 4 fra speedparts, bilen kom fra fabrikk å ble levert rett til nordic performance i sverige, der ble den trimma til 192HK og godkjent i vognkort med dette, montert BBS hjul, Ferrita rustfri eksos, og understell!

Per i dag er bilen oppsatt med komplett Steg4 fra Speedparts, det yter CA 260HK =) ellers har den alt utstyr bortsett fra elektriske seter, navigasjon å det frakkeste utstyret! eller har bilen akkurat rullet 98000KM å godt vedlikeholdt! blir å se på ruudskogen på utstillings plassen tenker jeg=) eneste som er å sette fingeren på er en bulk på panseret å en på fører døra! du må vite om dem får å se dem hehe! men nok skriv, bilder:

HPIM1187.jpg

HPIM1185.jpg

HPIM1184.jpg

HPIM1183.jpg

HPIM1181.jpg

HPIM1180.jpg

HPIM1182.jpg

HPIM1179.jpg

HPIM1178.jpg

HPIM1177.jpg

HPIM1176.jpg

Kom med forslag å komentarer=) ja, jeg vet det ikke er BMW å at det er feilhjulstrekk :D

Skrevet

Gratulerer... SAAB er et alternativ for originale folk... :D ... Det kan godt være at SAAB i dag er mest Opel (General Motors), men interiøret er ironisk nok mer førerorientert enn på dagens BMW´er... :roll:

Skrevet

Saab er kjempe biler, meget fin både inn og utvendig, grattis :D

Mange som "disser" ned andre bilmerker her i forumet, må da få lov å poste andre merker å.

Kameraten min har kjøpt en råfeit audi a4 s-line 02mod, men orker ikke å legge ut bilder engang, blir bare pees ut av d.

Skrevet
blir å se på ruudskogen på utstillings plassen tenker jeg=)

Hvorfor oppgraderer du motoren hvis du skal stå på utstillingen og ikke være på banen? :wink: Den står akkurat like stille orginalt. :twisted:

Gratulerer med ny bil. 8)

Skrevet

fordi at 260Hk gjør seg til dagli bruk men på bane der alle absolutt skal ha 600HK+++ er det ikke noe gøy engang! foresten ikke jeg om har gjort det, jeg hart kjøpt den sånn=)

Skrevet

Gratulerer med ny bil!

Man kan si mye om SAAB, men turbomotorer kan de...

Har alltid hatt litt sansen for SAAB`s turbomotorer. Kjørte SAAB caravane rundt nordpå en sommer sammen med en kompis, og kjørte mye forskjellig. Bl.a. flere Aero modeller. Fine ytelser, men stort sett var ikke understellet i samme klasse. Meget bra seter og finfin intimitet i kupeen.

Skrevet

Gratulerer med ny bil! Denne så veldig pen ut. Veldig behagelige biler å kjøre det der! Men som du sikkert har merket; hold godt i rattet når du drar på... :P

Skrevet

Har alltid sett på Saab som en bil for litt øh...alternative folk. Har sikkert litt sammenheng med at det er en del sære enrusiaster som maser høl i hodet på deg om aner fra flyindustrien osv. (noe forøvrig Saab også gjorde/gjør).

Men turbomotorer kan de... I Sverige har jo "alle" 250-400hk i 9-3/9-5-en sin. Da skal du ha kjørt sterk FWD før for å si det sånn.

Bilen din ser forøvrig veldig fin ut. Hjelper veldig med en liten spoiler, senk og eksos. Setene ser veldig gode ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...