Gå til innhold

Dekk

Share

Anbefalte innlegg

Hvilke dekk er det som har skikkelig bra grep? Kjører med et eller annet jallamerke nå, med V-mønster. 245/35/17. Bak altså. Synes de spinner så lett.

Hva har dere prøvd som biter seg skikkelig fast og skyter bilen avgårde?

:D Henholdsvis noe rundt dimmen over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Continental sport contact2, de har meget bra grep, men de er jo dyre, så ikke den typen dekk man kjøper bare for å burne med.......

Jeg kjører også på Continental SportContact 2... de er et godt kompromis mellom komfort og sikkerhet. Litt dyre er de, men tilsvarende Michelin, Pirelli og Bridgestone koster mer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved forsøk på raske starter, med litt brå igangsetning med clutchen spinner jeg ut så og si hele første gir på tørr asfalt. Ingen orginal 318. Skal etterhvert inn med en mye værre motor også, og da er det kjekt å vite hva som sitter.

Hvordan er f. eks Pirelli P-zero Nero?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodyear Eagle F1 GS-D3 er ikke så dyre som Michelin Pilot Sport PS2 (som forøvrig er så godt som de beste vanlige gatedekkene du får). GS-D3 er ett hakk etter når det gjelder ytelse på tørt føre (det er ikke store forskjeller), men ett hakk foran på vått føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goodyear Eagle F1 GS-D3 er ikke så dyre som Michelin Pilot Sport PS2 (som forøvrig er så godt som de beste vanlige gatedekkene du får). GS-D3 er ett hakk etter når det gjelder ytelse på tørt føre (det er ikke store forskjeller), men ett hakk foran på vått føre.

Goodyear Eagle F1 - fatter'n hadde slike på VW Passat'n sin. JEg må si det var veldig gode dekk. Eneste minuset er at de blir fort slitt ut, bare på vanlig kjøring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GY F1 GSD3 er helt OK dekk. Hadde slike på min E46 323i. Men banekjøring tåler de ikke, da blir de svært varme og slites raskt. Men til vanlig kjøring er de helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...