m-blå Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Legger ved en link til bilder av min 2003 mod. 530dat med m-pakke og det meste av utstyr. Må selv si at jeg er meget fornøyd med bilen. Link: http://www.bmwccn.no/hjemmesider/hjemmeside.aspx?Id=167 Vi kan jo ta en liten test og se om dere ser hva som er gjort med bilen på de siste bildene i forhold til de tre første? Det er fire ting som er montert på de siste bildene i forhold til de tre første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Flott bil! Felger og hekkspoiler er det jeg ser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Kjempefin bil!!! Ser at chrome-grill også er kommet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Felger, takspoiler, chrome nyrer og sortlakkert "det som er inni frontfangeren" Edit: Såklart, fin bil! Schnitzer kler e39 veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Der var alle fire funnet. Har brukt svart "tape" fra ett reklamebyrå til og dekke til lista i m-fangeren foran. Vet at noen fjerner denne, men ville ikke gjøre det og prøvde da dette isteden. På noen meter avstand kan man ikke se lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Nydelig bil Blir ikkje bedre enn sølvfarget e39 med M-pakke og RH X felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Takker for det Skogly! Må si jeg er meget fornøyd med RH x felgene. Synes faktisk selv at de er finere en originalen AC-schnitzer pga. dypere og høyglanspolert kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Meget lekker!! Si fra når du skal selge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Får lyst på M styling når jeg ser det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Se der ja! Litt skeptisk til den tapen i fronten, men det ser kanskje ikkje så verst ut i RL! Må snart ta noen bilder i lag nå..(?) Liker bilen din bedre og bedre eg, kanskje eg må få anskaffet en barnevogn, sånn at eg har en unnskyldning til å kjøpe Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 lekker bil, det er helt sikkert. Jeg er på tampen av å kjøpe en 02 530Dat selv, noen råd på veien? Ellers noe du kan fortelle om bilen? Har du el. bakluke? Vil vite så mye jeg kan om disse bilene her. Send meg gjerne en pm om du har tid og lyst. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Du kan jo søke litt på forumet om kjøpstips så vil du nok finne noe på E39. Ellers er jo min bil produsert 07/2003 og har fått byttet panser på garanti (passet mitt i blinken da det var noe steinsprut på panser). Fikk og byttet instrumentene pga. pixelfeil. Dette er kjente feil på E39. Vil jo selvfølgeligt og anbefale deg og ta en test på bilen. Det gjorde jeg på BMW (900kr) og kunne da kjøpe meg en ett års garanti fra IF til kun 540kr. Denne dekker det meste som kan gå galt. Det fikk jeg erfare med min tidligere 730da at ting kan skje, men det er en annen historie. El. bakluke er vel nesten det eneste jeg ikke har, men ville heller ikke hatt det da garasjen min er litt kort. Trykker jeg på feil knapp på nøkkelen ville luka gått rett i porten. Hadde det på min 730da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du kan jo søke litt på forumet om kjøpstips så vil du nok finne noe på E39. Ellers er jo min bil produsert 07/2003 og har fått byttet panser på garanti (passet mitt i blinken da det var noe steinsprut på panser). Fikk og byttet instrumentene pga. pixelfeil. Dette er kjente feil på E39.Vil jo selvfølgeligt og anbefale deg og ta en test på bilen. Det gjorde jeg på BMW (900kr) og kunne da kjøpe meg en ett års garanti fra IF til kun 540kr. Denne dekker det meste som kan gå galt. Det fikk jeg erfare med min tidligere 730da at ting kan skje, men det er en annen historie. El. bakluke er vel nesten det eneste jeg ikke har, men ville heller ikke hatt det da garasjen min er litt kort. Trykker jeg på feil knapp på nøkkelen ville luka gått rett i porten. Hadde det på min 730da. Har bare prøvd 184 hk versjonen av 530D, hvordan er 193 hk versjonen ifh? Importere du din, eller kjøpte du den her, evt pris? Kjenner til de typiske feilene på disse bilene her, har hatt E39 tidligre, og valget står mellom 525i og 530D, men etter å ha prøvd 525i i forrige uke, så ble jeg såvidt lite imponert at jeg går for 530D istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Nydelig, E39 Touring er noe av det flotteste som har rullet ut fra BMW fabrikken. Og facelift utgeven, med RH X/(ACS II) og M fangere gjør den absolutt ikke mindre nydelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Virkelig en nydelig bil...tror nesten det blir E-39 på meg neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå