ktm_lc2 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Sorry! Var litt dårlig bilde men. Det er de nye AC SCHNITZER i 20" 225/30/20 Det ble greit. Eller hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Pene felger det. Men de er altfor store etter min smak. Ser noe rart ut. 18" eller 19" hadde nok sett mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ble litt stort. Første man ser er jo felgene, ikke at det er en pen 3serie coupe. Men pene felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Hehe, han ville noe ha applaus og ikke kritikk gutter. Er forsåvidt enig, bilen overgår felger uansett, det beste er om fleg og bil trekker frem det beste i hverandre. For meg ble også dette litt vel mye, 19" passer bedre på E46, 20" er ok på M3. Når det er sagt, felgene er lekre de, hvor mye gav du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Niice..Stooore felger Få på litt senk og valse litt..så blir den yber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 enig i at det ble litt i største laget på en 3-serie ja.. har like i 19" på min 5-serie, men den hadde forsåvidt "tålt" 20-tommere.. Problemet med de felgene du har på der er nok at det ikke er "plass" til å senke framme, for bilen så veldig høy ut framme og hadde nok gjort seg bedre hvis du fikk lagt framskjermene litt ned over framhjula. Vet du om det lar seg gjøre med de store felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_lc2 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Senking kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_lc2 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Fikk se litt høyere opp i svaret ditt nå.. Det skal gå helt fint å få den nedpå fikk jeg beskjed om.. Det går ikke i noen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_lc2 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Her er høyden foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 det vil nok gjøre seg veldig bra. Det samme "må" jeg gjøre med min 5-serie. For høy framme den også. "Problemet" er ofte at når folk setter på 20-tommere så skal liksom felgene i seg selv gjøre bilen finere, men ofte skjer det motsatt hvis ikke bilen senkes Hvis det blir satt på 20-tommere uten å senke så er jo gapet mellom dekk og hjulbuen like stort som ved mindre felger og da har 20-tommere motsatt effekt enn å gjøre bilen finere syns jeg... Ser overdimmensjonert og heller litt merkelig ut da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 rent kosmetisk så skal jo senking ha 2 effekter egentlig: 1) senking skal redusere gapet mellom dekk og skjerm 2) bilen skal bli lavere ned mot bakken. På en så pass liten bil som 3-serie så gjør 20" til at du kun får den ene effekten; at du kun reduserer gapet mellom dekk og skjerm, men bilen vil fortsatt se høy ut pga høye felger... Derfor synes jeg personlig at 20-tommere er alt for stort på en 3-serie... Men smaken er som baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktm_lc2 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg må se etterhvert om det blir noen styling så den vil se lavere ut. Har litt lyst på M-tech 2... Men får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Syns også 20" er litt stort. På alt unntatt X5 Men høyden, eller gap mellom dekk og hjulbue, syns jeg ser fin ut foran. Ville ikke senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Syns også 20" er litt stort. På alt unntatt X5 Men høyden, eller gap mellom dekk og hjulbue, syns jeg ser fin ut foran. Ville ikke senket. Jeg er helt enig... 20" felger er for stort på E46. Fredrik... det står forøvrig en E65 med 22" felger på Terminalen/Egå for tiden... det er virkelig noen kjempestore felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Synes også 20" blir for mye på en vanlig e46 coupe, først og fremst fordi bilen blir altfor høy. Dersom man prøver å kompensere med lavere fangere og skjørter så ser det bare enda snålere ut. Tør forøvrig ikke tenke på hvordan 20" vandaliserer kjøreegenskaper og komfort på en slik bil. Den går vel heller ikke gjennom noen EU-kontroll med slike hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå