B.E.E. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 316 med Eisenmann anlegg..... http://www.youtube.com/watch?v=ie7m3Rnn ... ed&search= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swoop Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 synes ikke lyden generelt er like rå som en 6'er lyd...men jeg synes nå det er ganske grom lyd i min 318 i forhold til bilene til foreldrene mine (toyota begge to) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 off.. syns den hørtes ut som en Taunus 1.6 med simons potte , ble litt for mye fiselyd syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Say no more... ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hørtes noe "død" ut i forhold til en bil med sekser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Say no more... ... det er firrer lyden sin det. heftig kjøring . men liker fortsatt 6er lyden best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Kan ikke akkurat sammenligne 4er og 6er! Er dag og natt forskjell i lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Kan ikke akkurat sammenligne 4er og 6er! Er dag og natt forskjell i lyd! Hmmm... det finnes da flere firermotorer med et fornuftig lydbilde... for eksempel.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Ja, når du nevner det så. http://videos.streetfire.net/search/S20 ... 0f4ef9.htm Honda s2000 med F1 type lyd:D Men jeg tenkte da innen for bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Honda S2000 låter jo nesten racing og langt tøffere enn søndagsturlyden til seksere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Går et par rimelig kvikke S14 maskiner i diverse M3er på BMWCCN treff. Låter absolutt rått ut! Men igjen, rekkesekser med samme spec låter enda bedre! Ingenting slår derimot V10ern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Eksosannlegget har en stor del og si på lyd. Søndagsturlyd? hvis man sammenligner det med s2000 så kan det kanskje være mulig. bekjent av meg mener at bmw rekke 6er er noe av det teiteste som er laget. stor og treg motor uten lyd. og ihvertfall ikke noe og bygge turbo:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 ......bekjent av meg mener at bmw rekke 6er er noe av det teiteste som er laget. stor og treg motor uten lyd. og ihvertfall ikke noe og bygge turbo:D Sikkert derfor den har vunnet utallige priser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg får ikke lyden til å stemme med dette anlegget. Derimot syns jeg det er en relativt grei lyd på denne - synd det er dårlig lydkvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 den øverste lyden på filmen minna meg om en traktor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå