Gå til innhold

00' Z3 Coupè (selges)

Anbefalte innlegg

Skjønner godt hva du mener. Begynner å se at den gamle touringen min er litt for dyr å drifte i det daglige. Så det kan bli salg i løpet av våren og kjøp av en bil som er nyere og koster litt mindre pr. kilometer (les diesel).

Det kan vel lønne seg det, hvis du har tenkt til å ha den nye bilen over en lengre periode. Men trodde E30 var relativt rimlige å eie? Nå er kanskje enkelte deler dyrere på iX, og forbruk. Skal kjøpe forno, E46?

Utrolig fét Z3C du har....

Jeg har egentlig bare 3 planer for min - litt senk og 18' såfremt det ikke går utover kjøreegenskapene, samt Eisenmann Race potte....og stoneguards.

Hvor fikk du tak i de magnetiske stoneguardsene på bilen din?

Takk for det. Høres bra ut de planene dine, bilen er jo i utgangspunktet tøff så det skal ikke så mye til. Hva slags felger? Stone guards kjøpte jeg fra USA. Siden ser veldig amatør ut, men det er ikke noe tull i gården der. Bestilt flere sett med stoneguards.

http://www.roadstersolutions.com

Inni helvete! :D

Skal jeg noengang ha en Z3 så skal den se akkurat slik ut...

Takk 8)

Vel, du har sjansen nå, bare å kjøpe hehe. Endel godbiter fra Schnitzer også, så her er du på god vei til å få en AC Schnitzer opphora bil.

Ett bilde med sorte bolter, speila og sticker på frontfangeren. Syns ikke så godt, men det er nå der.

vaa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte noen felger a'la de denne har....er det BBS 19'? Vel, trenger ikke akkurat være BBS da, og tror 18' holder. Tar gjerne imot forslag til felger som gjør Z3C'n litt barskere og bredere....noen som har sett Rondell D58 på Z3C?

qujc1oknrv3jay50xq75.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte noen felger a'la de denne har....er det BBS 19'? Vel, trenger ikke akkurat være BBS da, og tror 18' holder. Tar gjerne imot forslag til felger som gjør Z3C'n litt barskere og bredere....noen som har sett Rondell D58 på Z3C?

Det er BBS RX II hvis jeg ikke tar helt feil. Bilen er finsk, men husker ikke om det er 18" eller 19". Rondell D58 er fryktelig vanlig, og fyfy felger spørr du meg, men har aldri sett de på Z3C. En annen ting er at det er vansklig å finne felger som ser bra ut til Arctic Silver. Men her er noen jeg tror passer

OZ Superleggera, BBS LeMans, Hamann PG2, SSR GT2-H

Så jeg får ikke dratt med meg deg på treff til sommeren altså..? :?

Trodde du skulle oppgradere til M jeg!? :wink:

Jeg kan jo sitte på med deg hvis du fortsatt har planer om å kvitte deg med traktoren hehe. Kan jo ta en stund før bilen blir solgt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inni helvete! :D

Skal jeg noengang ha en Z3 så skal den se akkurat slik ut...

Takk 8)

Vel, du har sjansen nå, bare å kjøpe hehe. Endel godbiter fra Schnitzer også, så her er du på god vei til å få en AC Schnitzer opphora bil.

Hadde jeg vært i markedet for en "bare min sin"-bil nå så hadde det ikke vært tvil ;)

På god vei? Er vel omtrent så schnitzer opphora som det kan få blitt denne her.... Og det var schnitzer stilen som "solgte" den for min del :)

Superbeetle: Jeg blir ikke irritert. Bare jævlig misunnelig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe prisantydning om du selger den?

Jeg er på jakt etter ny bil iløpet av våren(mars-april kanskje) og dette hadde vært et ganske rått alternativ... :D

(så får jeg irritert Rabies litt også) :lol:

Den blir lagt ut til 240-250k vil jeg tro, ett lite nivå over de fleste som har ligget ute. Det har litt med årsmodell (interiør kvalitet), generell stand og delvis ekstra kostnader (oppgraderinger\schnitzer deler) å gjøre. Må nesten se ann markedet litt også, men sånn ligger det ann per idag. Bare å sifra hvis du vil kikke.

Dr_S

Delene er ganske eksklusive. "Gått ut av produksjon" og ble aldri solgt som løsdeler. Du finner di bare i originale Z3 ACS utgaver, og det ble ikke akkuratt masseprodusert ACS utgaver hehe. Men det hadde vært noe, tenkt på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

På tide å dra fram denne.

Bilen blir lagt ut til salgs om en måned ca, men gir dere her inne en liten mulighet først.

Service og bytte av frontrute er grunnen til at den ikke ligger for salg enda.

Var på EU godkjenning torsdag 29\4 og gikk gjennom med null hull (0 feil).

Pris havner mellom 230000,- og 240000,- mest sannsynligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Du har ikke akkurat tatt på skryteskoa i annonsen :)

Jeg ville dratt på litt med slikt som "Norges peneste z3 coupe?", listet alle ACS-delene osv.

"Hel og pen" skriver en jo om en 92 e36 med litt småbulker og rust :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits å skrive sånt Simon, når Norges fineste\råeste coupe befinner seg i Molde hehe.

Regner også med at de som faktisk er interesert ringer for høre hva som er gjort med bilen, den skiller seg jo utifra "mengden" av andre Z3 som blir lagt ut for salg.

Men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...