Gå til innhold

00' Z3 Coupè (selges)

Anbefalte innlegg

• Svar 376
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

17" er ikke puslete, det er det bilen skal ha! 19" er for folk som foretrekker at bilen står stille. :twisted:

Er faktisk litt enig med deg, til tross for at jeg selv har Hartge replica i 18" til gatebruk på min. 17-tommerne er nok de mest optimale mtp. kjøreegenskaper, tror det fort kan bli litt tricky med lavere profil til banebruk...er greit å ha litt gummi å "flexe med" når man kjører på grensa. 19" blir uansett for stort på en sånn bil, synes jeg...da blir den jo nesten høy igjen! *bling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere fine pics. :)

Blir ganske så høy med 19"..men jeg slet mye med feste når det var 17" montert..:P Jeg syns bilen var bedre å kjøre med når 19" stod på kontra 17". Eneste ulempen at det slod litt mer i forstilling ved trikkeskinner etc. Føltes mye mer fast også.. Men 18" er kanskje den perfekte size..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med feste med 17"? Kjørte du med regummierte uggabugga-dekk vs r-dekk i 19" da eller? :lol:

Det var nye Kumho "extazy"..Passet ikke helt bra for den kanskje. 1-2gir var bare spinn (men morsomt :) )mens conti 265/30 på 19"..Det satt.. 8) Vet ikke hvordan en orginal oppfører seg men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nye Kumho "extazy"..Passet ikke helt bra for den kanskje. 1-2gir var bare spinn (men morsomt :) )mens conti 265/30 på 19"..Det satt.. 8)

Merkelig...jeg bruker billige Kumho Ecsta dekk på mine banehjul, og de fungerer faktisk ganske bra. De er veldig slitesterke og har heller ikke så aller verst feste. Har prøvd Falken-dekk tidligere, og disse var som viskelær i forhold...smuldret opp i store biter under banekjøring og ble utslitt på null-komma-niks. Er imidlertid overhengende fare for at jeg prøver meg på R-dekk ved neste dekk-omlegging...men må slite ned Kumho'ene først! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig...jeg bruker billige Kumho Ecsta dekk på mine banehjul, og de fungerer faktisk ganske bra. De er veldig slitesterke og har heller ikke så aller verst feste. Har prøvd Falken-dekk tidligere, og disse var som viskelær i forhold...smuldret opp i store biter under banekjøring og ble utslitt på null-komma-niks. Er imidlertid overhengende fare for at jeg prøver meg på R-dekk ved neste dekk-omlegging...men må slite ned Kumho'ene først! :wink:

Det er min erfaring av Kumho og Falken også. Ser ut som det blir en stund til r-dekk byte da.. Kumho`n tåler mye juling! Men vil absolutt anbefale r-dekk. Du vil aldri ha noe annet! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...