Gå til innhold

Er gsbildeler treige eller?

BoSJo
 Share

Anbefalte innlegg

hm, jeg får ifra Bud, har et inntrykk av at de er kjappere der

Alle online ordre blir vel ekspedert på hovedlageret på Bud, ellers blir det da bare knot og kludder, kansje derfor min ordre ikke er ekspedert LOL, den er sikkert gåt i knote kassen.

Har tat print av ordre og kjøre innenom Oslo avd. og høre hvad de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg bestilte(snau mnd siden) fikk jeg delene i løpet av 3 dager.Med tanke på at jeg bestilte kjøle vifter fra ppf så og si samtidig,så var dette raskt levert,siden jeg ennå ikke har sett noe til de viftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler en del med GS bildeler. De er aldri treige. Det tar opptil 3 dager før jeg får det jeg har bestillt. De er også veldig flinke på kundeservice, både over telefon og i butikken. Skal faktisk kjøre til GS bildeler i bud idag, for å handle litt deler. Er en kjempefin butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte ett senkesett for over tre uker siden og ordren er ennå ikke behandlet.!!! :roll::roll:

Er det kampanje sett? tror det er litt leveringstid på de + at det er forskjellige typer til hver bil, når jeg bestillte til min E34 520 fant jeg ut at det var vel ca 3 forskjellige typer og de hadde bare en type på lager.

(Det går på årsmodell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte ett senkesett for over tre uker siden og ordren er ennå ikke behandlet.!!! :roll::roll:

Er det kampanje sett? tror det er litt leveringstid på de + at det er forskjellige typer til hver bil, når jeg bestillte til min E34 520 fant jeg ut at det var vel ca 3 forskjellige typer og de hadde bare en type på lager.

(Det går på årsmodell)

Stemmer at det er ett kampanjesett, men når de kjører kampanjer så burde de i det minste ta inn varene først, før de sende ut kataloger osv...

Da jeg fikk katalogen i posten gikk jeg inn på nettbutikken, da var ikke varen på lager og sto at den var ventet inn den-og-den datoen.! To uker etter den datoen sto det plutselig at de hadde ett sett på lager og det står det nå (4 uker etter) også.!!! De kunne nå iallefall klare å sende en bestillingsbekreftelse på mail, med lev. tid osv i det minste..

Kjenner jeg er litt oppgitt ja.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd dem er blitt tregere enn dem var før. Sist jeg bestilte tok det en hel uke, mens før var de på plass i løpet av 2-3dgr. Og før kunne man sende mail til dem og ha dialog, mens nu har det der tilbudet falt av, kjipern asså.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med min ordre var at en av delene var i rest ordre, derfor stod ordren som ubehandlet.

Hentet det meste på Oslo avdelingen i mandags, resten kom Onsdag. Dog ikke den del som var i rest, men den var ikke så viktig.

Så hvis sin ordre ikke er behandlet etter en stund, da er det kansje lurt å ringe og høre med de, så man får sendt alt det som ikke er i rest evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...