Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke det er så mange moderatorer på bmwccn fora. Jeg tror hoved styret jobber hardt får å løse dette. Hva som er status ikveld er jeg usikker på annet enn jeg håper de de har gode backup rutiner om det er slik at det dreier seg om harddisk kræsj. Jeg trodde egentlig at dagens harddisker ga melding om når den var på vei til kræsje jeg. Er det S.M.A.R.T eller noe disse harddiskene heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det nye Jesus-forumet har jeg gitt opp. Det som skal frelse klubben for alle administrative problem, forenkle medlemshåndtering og info samtidig som det endelig gir medlemmene et særiøst forum med brukerfunksjonalitet. Alle har hørt om det men ingen har sett det. I flere år har vi hørt at det er rett rundt hjørnet, at det bare gjenstår bittelitt arbeid. Forbanna pisspreik alt sammen...

Forumet burde vært skifta ut for 10 år siden! Det var fullstendig utdatert allerede den gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mange har faktisk sett det. Jeg så det januar ifjor (2010) å da var det bare snakk om noen formaliteter de måte søke. Tror dette var p.g.a nettshopen. Nettshopen lå vel ute med test link ifjor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt at mange har sett det.. kunne jo lagt ut et bilde ihvertfall for å gi folk håp da ;)

Klubben går jo ikke uten medlemmer, så er jo noe som burde prioriteres det. Henger meg veldig på det Yngvejos sier.

Selv venter jeg fortsatt på velkomstpakka etter 3 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rundt fem år siden det ble sagt at det var rett rundt hjørnet, så det skulle bare mangle at noen så det i 2010... ;)

Hva harddiskkræsjen angår så vet jeg ikke hva slags setup de har, men det ble gjort en større innsats i å få linje til klubblokalene og sette egen server der, så den bør ha kjørt speiling på diskene, men annen hardware kan jo feile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok rundt fem år siden det ble sagt at det var rett rundt hjørnet, så det skulle bare mangle at noen så det i 2010... ;)

Hva harddiskkræsjen angår så vet jeg ikke hva slags setup de har, men det ble gjort en større innsats i å få linje til klubblokalene og sette egen server der, så den bør ha kjørt speiling på diskene, men annen hardware kan jo feile.

Var nå flere av hovedstyre bmwccn som var på årsmøte til øst avd ifjor som viste meg på sin pc. Men klart mulig de kan ha gått bort ifra det oppsette av siden ved det nye styret 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Joachim Lie (skyt meg om jeg huske feil) sa planen var å prøvekjøre de nye sidene i løpet av denne/neste måned. De drev å la inn noe nå...

Forumet er ihvertfall på høy tid at kommer. Når man ikke engang klarer å melde inn nye medlemmer da er jo hele eksistensgrunnlaget seriøst 'ute å kjøre'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjøper ikke bare bmwccn bimmersforumet? da har man jo et fungerende forum fra dag 1.

Husk at BMWCCN er en klubb, og ikke et åpent (alt er relativt) samfunn, som bimmers. Det vil jo bare poppe opp enda et "nytt bimmers", isåfall.

For husk var bimmers.no egentlig var/er: Et alterntiv til BMWCCN sitt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at BMWCCN har sitt eget forum / side slik at de kan formilde info og få debatter om sin virksomhet av medlemmene (som alle er invitert til å aktivt delta i driften av klubben).

Som BMWCCN har poengtert : Den nye BMWCCN siden har flere funksjoner enn bare forumet. Det blir som en klubbside, og et kommunikasjonssenter. Sistnevnte trengs sårt, for er det noe som er 'ræva' i den klubben så er det nettopp kommunikasjon ut til medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både håper og tror at den nye siden til BMWCCN blir meget bra, når den endelig kommer. Samtidig forstår jeg godt frustrasjonen og resignasjonen fra alle de som har gitt opp hele greien. Dagens side i seg selv er utdatert designmessig. Spesielt forumet er håpløst. Eneste positive er at det er masse kunnskap der, og langt mindre fjaseprat enn på bimmers. (Joda. en og annen rabaldertråd finnes jo. Som regel er det styret vs en eller flere medlemmer).

Alle har forståelse for at klubben drives på frivillig basis. Samtidig må det følge med noen forpliktelser med det å drifte en merkeklubb som denne. At ting tar lang tid er nå en ting, men manglende informasjon er noe annet. Hva med å ha en oversiktlig newsfeed, der styret informerer om aktuelle saker? Som f.eks. fremdrift på de nye sidene? Dersom det er tilfelle at mange har sett de, hvorfor ikke legge ut litt info om sidene? Et par screenshots og litt generell omtale hadde vært fint. ikke bare et foruminnlegg som sier "pågår", "like rundt hjørnet" eller noe sånt. En annen ting er at jeg ikke aner hvem styret faktisk består av engang. Hvem er president? Hvem sitter på medlemsregister? Hvem drifter fahrfreude? Det kommer spradisk info i et og annet eksemplar av fahrfreude, men disse går jo i papirbosset etter at de er gjennomlest et par ganger. dette må stå på nettsiden, og må være oppdatert til enhver tid!

Etter 8 år som medlem så er det rabatter samt hederlig innsats fra lokalavd som "redder æren" for mitt vedkommende. Jeg forventer en skikkelig nettsiden for kontigenten jeg betaler. En skikkelig nettside, med litt generell info og et par artikler, så har man også eliminert behovet for (og kosten med) et medlemsblad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vert medlem i BMW CCN på mange år pga mange forskellig negative opplevelser og inntrykk av klubben da jeg VAR medlem. Tenkte jeg skulle gi de en ny sjangse nå i år,,så jeg sendte inn utfylt innmeldingskjema..Dette var på nyåret,,Har enda ikke hørt noe fra dem..Ikke fått innbetalingskjema eller noen ting. Så der har ingen verdens ting forandret seg. Det der er den mest useriøse klubben jeg har vert borti ( Trøndelag avdelingen ihvertfall) Så de i styret der bør skjemmes over de oppgavene de har tatt på seg..Makan til inkompetente folk..Når klubben uansett ikke "er oppe å går" så kan de like gjerne legge den ned. ALDRI mer skal jeg ha noen som helst ting å gjøre med den klubben..Skal også anbefale alle jeg kjenner i BMW miljøet om det samme, og advare mot hvor dårlig ting fungerer der.

Du har fått Pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...