Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har bare sett på sirkuset fra utsiden, kan kommentere mer når jeg har vært og sett på showet :D

he he ja sier noe, kansje er det egentlig hard jobbing som ligger bak tross uheldige situasjoner. Derfor håper jeg mitt forslag til årsmøte om å opprette egen stilling som informasjon arbeider kan gi medlemmer.. etc et sterkere innblikk i hva som skjeer og arbeide som legges ned rundt om i hovedstyret og avdelinge rundt om. Syntes det er mye uvittenhet og ikke bestandig lett orintere og forstå ting som skjeer. Ser mange som blander øst avdelingen inn i hva hovedstyret gjør. Mulig fordi de fleste av hovedstyret bor på østlandet og mange treff regi hovedklubben skjeer på østlandet. Kjernen av medlemmer bor av hva jeg har sjønt på østlandet.

• Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg ordnet innlogging ved å trykke på "Logg inn" oppe til venstre på hovedsiden, "Mistet passordet ditt?" Deretter fylle inn den e-postadressen du er registrert med i bmwccn og "Få nytt passord". Dermed ble både brukernavn og passord sendt til e-postadressen min innen sekunder og når jeg logget inn så var all infoen om meg som klubben har lagret på profilen min. Langt og tungvint brukernavn og passord enda, men regner med det kommer muligheter for å endre disse etter hvert :-)

Skrevet

Jeg fikk endret passordet mitt nå :) Tror denne siden blir helt konge etterhvert :) Forsøkte meg faktisk på en aldri så liten blogg nå :P

Skrevet
Jeg ordnet innlogging ved å trykke på "Logg inn" oppe til venstre på hovedsiden, "Mistet passordet ditt?" Deretter fylle inn den e-postadressen du er registrert med i bmwccn og "Få nytt passord". Dermed ble både brukernavn og passord sendt til e-postadressen min innen sekunder og når jeg logget inn så var all infoen om meg som klubben har lagret på profilen min. Langt og tungvint brukernavn og passord enda, men regner med det kommer muligheter for å endre disse etter hvert :-)

prøvde også det, men ikke fått noen mail fra dem....er vel 30 min. siden jeg endra det....

Skrevet

Fikk logget meg inn selv nå. Det nye forumet kom faktisk opp i år, bank i bordet :D (Det hadde jeg helt ærlig ikke trodd).

Men jeg er noe kritisk til et par ting sånn umiddelbart:

1. Det ser ut til det er tilgang til full BMWCCN medlemsliste, med adresse for bosted, full navn etc. SAMT, medlemmer som er utmeldt. Dette syns jeg er mildt sagt ikke bra..

2. Det later til at man må oppgi fullt navn, kan man ikke ha nick?

Det betyr, at om jeg legger ut info om prosjektbil f.eks, vil alle som leser ha mitt fulle navn og bosted... Jeg sier bare som jeg har sagt før: Foraer jeg må operere med fulle navn/info er jeg svært lite aktiv på. :oops:

Så lenge man opererer med fullt navn og adresse ovenfor ADMIN (da har jo han all info om meg om jeg ikke oppfører meg), burde det være nok syns nå jeg. Hele ideen bak fullt navn er vel å få "dressur" på forumet og ikke ha disse barneskolenivå-trådene som det gamle CCN forumet var utsatt for fra tid til annen (personangrep og det som det var verre nisser for) . Bare så synd vi som har oppført oss fra dag 1 også må følge dette "tullet" - hvis det er tilfelle (?). Mulig det bare er nå i innkjøringsperioden.. (?).

Skrevet

ja, hele siden blir sikkert bra en dag. Men med alle feilene som ligger på siden nå, burde man kanskje heller venta litt. Medlemslisten ligger jo synlig for alle sammen med adresse og alt til alle medlemene. I tillegg bør man kunne ha nick slik at bare admin kan linke nicket opp til medlemmet.....

Skrevet

Jepp... det var prat på at GS Bildeler f.eks ikke fikk utstedt BMWCCN rabatter fordi klubbens policy var å ikke sende ut medlemslisten (oppdaterte lister over hvem som hadde betalt) pga av potensiell reklame utnyttelse fra GS's side.

Nå ligger alt tilgjengelig.. #-o

Vil man fishe etter poteniselle BMW kunder er den medlemslisten gull.

Skrevet

Fullt navn har både positive og negative sider.

Folk blir ikke fullt så bråkjekke og tar kanskje litt mer alvorlig på tilbakemeldinger om dårlig oppførsel.

Det negative er jo som du nevner at alle kan finne prosjektbiler og "drømmegarasjer". Men nå er ikke det all verdens vanskelig uansett. Regnr på en annen bil i en tråd, skryting på facebook, osv. Alle kan stort sett finne ut hva de vil om alle brukere uansett, bare en går litt grundig til verks.

VW-Audiclub bruker jo også fullt navn på sine sider.

Skrevet

Jeg sier igjen; Så lenge man er "synlig" ovenfor admin med navn og adresse, så burde det ikke være noe problem å ha nick på forumet.

Jeg vil heller ikke at navnet mitt skal være søkbart direkte til forumet via google. Jo mer anonym jeg får være jo bedre. Husk, vi er bare i starten av det å lagre data.

Skrevet
Enig med siste poenget ditt der. Fullt navn burde kun brukes hvis det er et lukket forum, som ikke blir søkbart fra google.

+1

Vil ikke at alle skal løpe rundt og søke i skattelistene og hva en driver med privat (selvstendig næringsdrivende f eks står med fullt navn oppført i nettkataloger over alt). Så kobler man det mot Facebook, Twitter osv... En viss privatliv er satt pris på.

Skrevet

Det burde holde at alle vet at admin og moderatorene kjenner den virkelige identiteten bak ethvert nick i forumet. Jeg liker helt klart ikke en løsning med fullt navn i et forum som er offentlig tilgjengelig.

Skrevet

Er det bare jeg som synes at sidene overhode ikke burde ligge ute på nettet slik de er nå?

Jeg synes heller at det burde være en middeltidig side slik de hadde i en stund (eller den gamle siden?), istedenfor å bli sendt videre til en annen adresse med en knapt halvferdig nettside som ikke har forside engang. Den siden har forøvrig vært på nettet som en prøve i evigheter, men den er jo noe videre utviklet selvsakt. Men med tanke på hvor lang tid det har tatt å lage siden som ligger ute nå, så lurer jeg på når den blir ferdig... eller i det heletatt funksjonell. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...