Gå til innhold

Photoshoot eller bare bilder? Legg inn her

Share

Anbefalte innlegg

Utrolig mange fine bilder her!! Hvilket kamera bruker du space?

chriso

Jeg som trodde jeg "måtte" ha meg en Coupe.. Nå er jeg ikke lenger så sikker på om det er et must

Hehe, coupe? Hva skal du med det? :roll: Syns sedanen er kjempefin eg, og så er den jo endel mer praktisk da..

T.A.S

Nydelige bilder John. Bildet nr. 4 er virklig i rette omgivelser, som forøvrig også er mitt favorittbilde. Her er noen jeg er fornøyd med.. Enkelte er småredigert.

Takker, ble rimelig fornøyd selv også etter å være første gang. :) Ser skikkelig sint ut den 5'eren din altså..hvor mye ligger disse i pris nå? Eg holder på miste hodet hver gang eg møter en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dårlig bilde, men dere tar poenget.

Haha. Morsomt!

John H:

Jeg bruker canon eos 300d. Objektivene jeg har brukt er den standard kit linsa, eller sigmaen på det ene bilder der. Det sigmaobjektivet er helt rått. Har lurt på en 80-300mm også, men tar mest makrobilder eller bilder på ganske nær avstand, så jeg har vurdert det dit at jeg ikke trenger den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.A.S

Nydelige bilder John. Bildet nr. 4 er virklig i rette omgivelser, som forøvrig også er mitt favorittbilde. Her er noen jeg er fornøyd med.. Enkelte er småredigert.

Takker, ble rimelig fornøyd selv også etter å være første gang. :) Ser skikkelig sint ut den 5'eren din altså..hvor mye ligger disse i pris nå? Eg holder på miste hodet hver gang eg møter en :)

På Finn her om dagen kom det inn en (den billigste jeg har sett hittil) for 292 000kr. Da hadde bilen rullet godt over 150 000km og hadde svært lite utstyr (hvertfall etter min smak). Det kom også inn en annen blå med M-pakke og M5 speil med par og tjue-tusen km til den nette sum av 529 000kr. Jeg fikk en innbyttepris hos Stenshagen for noe over 410 000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, de holder seg bra i pris enda da med andre ord..men pene biler!

Kona prøvte seg med kameraet idag også hun..blomster! Syns de ble bra eg :)

IMG_0106.jpg

IMG_0127.jpg

IMG_0100.jpg

IMG_0110.jpg

Gøy med bilder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...