Oak Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Trailer som kjørte ned en lysmast ved jobben min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 STRØKEN utsikt E36cab1!! Ser ut som en nydelig plass og gruble over livet en sen kveld John H: Ufattelig pen bil du har, senk, felger, lakk osv stemmer PERFEKT. Takker så masse Ivangrov! Mangler litt ennå, men begynner å bli bra Sinnsyk utsikt E36cab1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Bilen min rullet rett ut fra garasjen etter vårrengjøringen og poleringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Ny linse.. da måtte jeg jo ut og ta bilder av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Her er et par ferske... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Må vel kanskje kjøpe meg et ordentlig kamera ja.. Har bare et stakkarslig Olympus u-mini digital 4.0Megapixel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Mai må vel være den måneden vi ser flest nybonete biler på veiene. Håper goværet fortsetter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Tatt med et mobilkamera i en mørk bil, så dårlig kvalitet..Men dere skjønner poenget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Hiver ut et par bilder av min, og 324td`n til en kompis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Ny linse.. da måtte jeg jo ut og ta bilder av bilen... Kjøpte du det objektivet som jeg har (Canon 1,4F 50mm, ultrasonic), eller (billig)versjonen med 1,8F? Uansett, morsomme objektiver! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kjøpte du det objektivet som jeg har (Canon 1,4F 50mm, ultrasonic), eller (billig)versjonen med 1,8F? Kjøpte det på ferie i USA, så da var det bare å fleske til med 1.4-versjonen. (men det var litt for lyst ute til å ta bilder i F1.4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 Leker meg litt med mitt nye kamera, Canon EOS 350D Har mye igjen å lære, men synes bildene ble helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 litt av mitt... fra gårsdagens em runde på momarken! (lørdag 07.07.07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 DRUNKENDONUT Jevla stilige bilder,korleis får du til "tunnellsyn" og det bildet på langsida av bilen?? URL=http://imageshack.us] Noen bilder tatt ifrå prosjekt-tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkendonut Skrevet Juli 8, 2007 Share Skrevet Juli 8, 2007 DRUNKENDONUT Jevla stilige bilder,korleis får du til "tunnellsyn" og det bildet på langsida av bilen?? takktakk:) hmm jeg har brukt sugekoppstativ og kjørt litt lukkertid;) *voila* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå