Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det vil de nok ikke, men et eller annet drastisk må de gjøre i overskuelig fremtid for å rette opp økonomien.... det er helt sikkert grenser for aksjonærenes tålmodighet. Det er imidlertid ikke sikkert at det evt. blir BMW som kjøper Volvo og det er ikke sikkert at Volvo blir solgt. Disse ryktene har dog versert i ulike seriøse media siden januar måned og det er først nå etter at Financial Times trykket historien i går at Ford sender ut en pressemelding der de forsøker å tåkelegge hele historien. Hmmmm... ingen røk uten ild... og jeg blir ikke overrasket om vi snart får en avklaring på dette spørsmålet.

Skrevet

Når det gjelder volvo så har de jo ikke noe dårligt rykte på seg når det gjelder sikkerhet.De fokuserer veldigt på sikkerheten.Ikke at BMW ikke gjør det, men å få Volo inn i familien tror jeg ikke vil skade noen.Volvo har en bres erfaring innen bil og sikkerhet (kjøre traktor) og her kan gjærne BMW kombinere noe med Volvo for å få den sikkreste bilen.

Skrevet
Ved et slikt oppkjøp så vil jo selvsagt BMW beholde navnet sitt, men hva med Volvo, blir det BM Volvo det da? :lol:

Hehehe... noen spøkefugler på nettet har antydet Bayerische Volvo Werke... :lol:

Skrevet
Når det gjelder volvo så har de jo ikke noe dårligt rykte på seg når det gjelder sikkerhet.De fokuserer veldigt på sikkerheten.Ikke at BMW ikke gjør det, men å få Volo inn i familien tror jeg ikke vil skade noen.Volvo har en bres erfaring innen bil og sikkerhet (kjøre traktor) og her kan gjærne BMW kombinere noe med Volvo for å få den sikkreste bilen.

Tja, de ser da ganske likestilte ut:

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...