Chriso Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Soft-is er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Softis, milkshake og pølser!! Gratulerer alle sammen Hilsen en skitten bimmer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Den 17. Mai feirer vi kongeriket Norges grunnlov som ble vedtatt av Riksforsamlingen på Eidsvoll i Eidsvollsbygningen den 16. mai 1814... underskrevet og datert den 17. mai 1814. Den danske grundloven er forøvrig ikke like gammel som den norske iom. at den først ble underskrevet og datert 5. juni 1849 av Kong Frederik 7. Han var eneveldig og derfor var det nok med hans underskrift da han godkjente overgangen til parlamentarismen... som samtidig gjorde ham til en konstitusjonell monark (dvs. uten egentlig makt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer fra en ren 745 Som desverre må stå hjemme å feire dagen. Pøsregner forøvrig her i Tromsø, men det blir russetog, folketog, pølsespising, kakespising og is-spising på tross av det dårlige været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 toget var gått når jeg sto opp, bilen er skitten og står på grava uten det ene eller det andre, delene kom heller ikke igår:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer så mye. Her i Oslo, Akerhus har det vært helt strålende med sol og mye liv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer alle sammen Her i Trondheim har vi hatt ganske greit vær ..... Litt skyer men sola skinner igjennom Bare synd det brann i fjordgata i natt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer! snart er dagen unnagjort!, bare litt grilling igjen på kvelden nå før det er Rud i morra tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Deiligt vær og kjempestemning på nasjonaldagen. Slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer med dagen! Var kjempevær i dag! Var deilig med is, pølser og øl. Men "litt" lei av å bli spurt om russekort(noe jeg gikk tom for etter et 5 min. langt russetog). Kjørte forresten Chevrolet Blazer 6,2D. Den treigeste bilen jeg noen gang har vært borti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ endelig er denne driyy feiringa snart over...For noen helvettes tradisjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Gratulerer med dagen, alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 3x3 Hurra for Norge, gratulerer alle sammen . Forøvrig har jeg nesten sovet hele dagen, sto opp kl 15:30 . Sånn er det å være skiftarbeider! Har fått feiret litt med familien i ettermiddag da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Sto opp 14.30 jeg. Skikkelig godt å ligge såpass lenge... Spørs om jeg får sovne i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 Grattis med dagen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå