[space] Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Se der ja! Ble strøken nå! Synd du ikke kom deg til Rudskogen da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Rett og slett ekstrem forvandling dette ChrZZ Flotte bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Jeg likte også både bilen og bildene... et gjennomført prosjekt med en personlig stil. Jeg får forøvrig hjemlengsel bare jeg ser litt norsk natur med blå himmel for tiden... jeg savner svarte granskauen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 ble meget pent! grattis! er litt skeptisk til felgene,passer liksom ikke helt inn! men uansett så er nok dette en av dem peneste e36 her på forumet om man ser bort fra inredningen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Dette så meget bra ut! Bra jobbet! Men, for å komme med litt konstruktiv kritikk; Du bør rette litt på frontfangeren, tenker spesielt på venstre hjørne da skjevheten her trekker mye ned. Jeg vet det er noe dritt å justere inn frontstykke, fanger, lykter og hele pakken men det viser så lett på hvit bil og da er det litt viktig. Helt enig. Vi hadde problemer med det selv. Tenker du da på selve metallfronten eller M3-fronten? For... M3-fronten får man vel ikke gjort stort med, siden denne er i plast. Dessuten, så prøvde vi, men er lite å få den til å "sitte fast" i den posisjonen vi bøyer den til.. Jeg tenker på selve støtfangeren. Fra venstre hjørne og mot hjulet henger fangeren tydelig ned så får du rettet dette er nok mye gjort. Listen på fangeren skal følge linjen til resten av sidelistene. Det er så mange fester som har litt justering at det er vanskelig å si hva som skal til, det er som sagt mye som skal klaffe der fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Bare hyggelig å hjelpe Christian Bilen ble jo dritlekker nå!! Gratulerer bare med ny bil jeg Vi må få tatt bilder sammen til høsten når jeg kommer ned igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Bilen ble pen den Men jeg tror kanskje sorte lister rundt bilen hadde blitt penere. Ikke for å pirke, men jeg synes det ble en ganske så solid fargeforskjell fra sideskjørt til bilen og fra innsatsen i bakfangeren og bilen. I tillegg ser det ut som ene sideskjørtet er skeivt? Hvis en følger linjen i underkant av døren.. Jeg er ikke slem altså Bare min lille mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Snakk om forskjell! Ble jo meget pen! Men det er som andre sier her, ser stor forskjell på de ny lakkerte delene og de gamle. Spesielt sidelistene og skjørtene. Så lakkering av HELE bilen burde ha vært en prioritet før motor og interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2007 Enig med at nyanseforskjellen er forskjellig, men tviler på at hvis et firma skal ta lakkrens og polering, at det vil bli VELDIG mye bedre.. En hellakkering vil nok koste meget mer enn det smaker, tror jeg.. Selv om jeg bare tar eksternt, så lander det på en del tusen på tusen på tuuuusen. Jeg har ikke akkurat planer om å gjøre noe selv, siden jeg ikke har kompetansen, og vil evt gjøre ting værre enn bedre. Etter et år eller halvt, så vil nok sikkert nyanseforskjellen ha forbedret seg en smule, og da vil nok det å bruke såååå mange tusen på "bare" lakk, se ut som penger ut av vinduet. Men men... kanskje det bare er sparekniven min som snakker her, eller bittelitt fornuft også...? MEN, selvsagt, helhvit i perlemor ville blitt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Må bare spørre . Har du polert med maskin når du renset lakken? Maskinpolering gjør somregel underverker på hvit lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Ah ! et mesterverk! pent med hvite 3-serier,når dem er sånn som det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Må bare spørre . Har du polert med maskin når du renset lakken? Maskinpolering gjør somregel underverker på hvit lakk. Jeg tok "grunnarbeidet" med maskin, men tok over samme sted for hånd også. Tror jeg ikke helt har teken på maskinen ennu, slik at det ikke hjalp så ekstremt.. jcvold: Takker! Du ser vel til vanlig en del flere hvite BMW-er *over there* enn det vi gjør her hjemme, right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Med autoglym 03b lakkrens vil du kune få ganske mye av forurensingen i lakken bort. Veldig flott bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2007 Jeg brukte Autoglym sin lakkrens, så autoglym sin polering, så gloss protetion. Med mindre de har mange lakkrensprodukter, så brukte jeg den dem har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 19, 2007 Share Skrevet Mai 19, 2007 Det der er den fineste 4-dørs E36`en jeg har sett Kledde både farge og tilbehør, stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå