Gjest Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Mye koster det for bare å stikke innom å glane? Koster ingenting.. Er gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 mye koster det å kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2007 http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=370953 Kontigenter 1 dag kr.150.-/med kjøring kr.500.- 2 dag kr.250.-/med kjøring kr.800.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Tar muligens en glanetur. 150kr for å glane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 150,- riksdaler for glaning ja T.A.S . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg kommer garantert! Men hvis ikke nye bremseklosser kommer i posten ASAP, så spøker det for kjøring.. Ble visst slutt på fredag.. Kjøp mintex-klosser da vel. Funker finfint på 330'n selv med r-dekk... Har alltid med et ekstra sett klosser til både foran og bak, orker ikke avbryte dagen pga bremser! Si fra hvis jeg skal ta med et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Tar muligens en glanetur. 150kr for å glane? Nei, 150,- for å parkere inne på området for å stille ut bilen. Og man må selvsagt være medlem i klubben for å delta med bil. Jeg skal begge dagene, men vet ikke om jeg skal kjøre begge dagene. Må se an lommeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Aha.. Blir vel kjedelig for bilen å stå mutters alene utenfor området, så da blir det 150 riksdaler for glaning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor ikke prøve seg på banen? Er jo så moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Tar muligens en glanetur. 150kr for å glane? Ja, vi kaller det utstilling. Vi har ingen parkering utenfor depotet, derfor må alle kjøre inn å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Er det ikke lov lenger å parkere bak kafeteriaen? Har jo vært greit i alle år det, så lenge man ikke sperrer for ambulansen. Man må jo være medlem for å komme inn, og alle er jo ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor ikke prøve seg på banen? Er jo så moro Så lenge snuten peker riktig vei så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor ikke prøve seg på banen? Er jo så moro Så lenge snuten peker riktig vei så Vi får nå se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor ikke prøve seg på banen? Er jo så moro Hehe, det hadde nok vært vanvittig moro, men jeg vet ikke om jeg ønsker å dra med tralla ut på banen.. Ja, vi kaller det utstilling. Vi har ingen parkering utenfor depotet, derfor må alle kjøre inn å betale. Ja, ok. Skal vel gå greit alikevel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 20, 2007 Share Skrevet Mai 20, 2007 Er det ikke lov lenger å parkere bak kafeteriaen? Har jo vært greit i alle år det, så lenge man ikke sperrer for ambulansen. Man må jo være medlem for å komme inn, og alle er jo ikke det.. Er nye regler i leieavtalen til Rudskogen, vi kan bli tilleggsfakturert hvis folk parkerer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå