E.H.D Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Meget tøff 1 serie dette Bare sørg for å putte på noen 19" til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Meget tøff 1 serie, blir knall med CSL replica felger tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tre Skrevet November 15, 2007 Share Skrevet November 15, 2007 Har hørt litt med porri angående dimensjoner som går, og han mener 9,5" 255/30-19 ET45 bake vil gå bra. Noen som har en formening om dette? Kan ikke skjønne hvordan dette skal gå rett inn i og med at Hartge med en smalere 9" felg med ET46 bak og samme dekkdimensjon har disse anmerkingene: 2 - Reworking the rear wheel housing is required (rolling the inside edge). 3 - Reworking the bumper paneling in the region of the wheel arch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet November 17, 2007 Forfatter Share Skrevet November 17, 2007 Hvor har du lest dette? Skal bestille felgene nå snart, så hadde vært interessant å vite. Noen som vet om 1-serier som har 9,5" bake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Det står under modifiseringsprogrammet til Hartge sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 Veldig tøff bil det der! Hadde selv en 120d, og den var svært artig å kjøre...! Jeg hadde automat derimot, så denne er nok enda litt sportsligere... Fornøyd selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 17, 2007 Share Skrevet November 17, 2007 En dag så skal jeg ha en 1 serie de er ultra tøffe, syns 3 serien begynner å bli for stor. HÅPER BMW ALLTID VIL LAGE BAKHJULS TREKKERE Gratulere med tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet November 18, 2007 Forfatter Share Skrevet November 18, 2007 Vet ikke helt om det er mye forskjell på automat eller manuelt, er iallefall storfornøyd med ytelsen Hadde ikke gjort nå med firhjulstrekk nå som vinteren er kommet til Narvik, men men. Ser litt på chipping for tiden, lurer på om det er noe jeg burde gjøre, eller holde meg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oxa Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Spoileren som du har bakpå den. Ettermontert? Hvor får man tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Spoileren er ettermontert ja. Er originalt på aerodynamik-pakken fra BMW. Sjekk her: http://cgi.ebay.com/Original-BMW-Dachsp ... otohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Ser du har byttet til Eisenmann anlegg. Hvordan er lyden nå kontra lyden du hadde før? Har du en film eller liknende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Det er helt lovlig å chippe intill 18% av orginal effekt! Det vil si at du kan få 192hk, helt lovlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Det er helt lovlig å chippe intill 18% av orginal effekt! Det vil si at du kan få 192hk, helt lovlig! ? hvor har du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larskimo Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ser du har byttet til Eisenmann anlegg. Hvordan er lyden nå kontra lyden du hadde før? Har du en film eller liknende? Lyden er fin den, men kjøpte bilen med dette anlegget, så vet ikke helt hvor mye forskjell det er på lyden. Skal bestille chip i løpet av denne uken, noen som har tips om hvilken som er best? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 28, 2008 Share Skrevet Januar 28, 2008 Ser du har byttet til Eisenmann anlegg. Hvordan er lyden nå kontra lyden du hadde før? Har du en film eller liknende? Lyden er fin den, men kjøpte bilen med dette anlegget, så vet ikke helt hvor mye forskjell det er på lyden. Hvis det ikke hadde vært altfor mye bryderi - kunne du tatt en lydfilm/film av eksosen så det hadde vært mulig å få hørt hvordan lyden ble med Eisenmann? Skal bestille chip i løpet av denne uken, noen som har tips om hvilken som er best? Kvalitet gjenspeiler seg ofte i pris, så det har mye å si på hvor mye du har tenkt til å bruke. Jeg ville ikke brukt andre enn HARTGE og AC-Schnitzer, men det er nå meg.. På en så ny og forholdsvis dyr er det tull å kjøpe noe mikk-makk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå