Gå til innhold

sportseksos på 46 320d

e46diesel
 Share

Anbefalte innlegg

e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d.

Jeg har problemer med hva som egentlig er poenget med sportseksos på en bil som har en firesylindret dieselmotor... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en ting jeg hr glemt å nevne, er at det fra GS har jeg litt problemer med å få til å henge akkurat inne i det sporet som er på fangeren. Blir hengende litt for mye til venstre. Jeg tror nok ikke det er så veldig vanskelig å gjøre noe med da men... Tenkte jeg skulle nevne det.

Det fra GS er ett Sebring anlegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d.

Jeg har problemer med hva som egentlig er poenget med sportseksos på en bil som har en firesylindret dieselmotor... :roll:

+1.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+1.

:roll:

Det viktigste poenget er vel utseendet? :wink:

Men, om du chip-tuner bilen, så vil du oppleve at den originale potta rett og slett ikke puster godt nok! Så det har nok noe for seg :idea::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du en direkte link til den potta? finner den ikke på koed, fant bare 4 rørs til 320 d.
Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?

Jarle

De ligger ikke ute på nett enda..

Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg :)

http://www.remus.at/php/index.php?cmd=c ... tor=163448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...