Fredrik Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d. Jeg har problemer med hva som egentlig er poenget med sportseksos på en bil som har en firesylindret dieselmotor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 det fra GS trenger du bare kappe orginal potta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 fordi det skal se bedre ut i all hovedsak dessuten blir det bedre lyd under gasspådrag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 en ting jeg hr glemt å nevne, er at det fra GS har jeg litt problemer med å få til å henge akkurat inne i det sporet som er på fangeren. Blir hengende litt for mye til venstre. Jeg tror nok ikke det er så veldig vanskelig å gjøre noe med da men... Tenkte jeg skulle nevne det. Det fra GS er ett Sebring anlegg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 hvordan er lyden i gs anlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg synes den er helt grei. Det blir jo ikke sånn lyd det er på bensin biler men... Under gasspådrag blir det bra lyd synes eg. På tomgang overdøver kaklinga fra diesel motoren den buldringa som kommer av potta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d. Jeg har problemer med hva som egentlig er poenget med sportseksos på en bil som har en firesylindret dieselmotor... +1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg har kjørt med Remus på flere av mine 320d.. Og er MEGET forøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d. Jeg har problemer med hva som egentlig er poenget med sportseksos på en bil som har en firesylindret dieselmotor... +1. Det viktigste poenget er vel utseendet? Men, om du chip-tuner bilen, så vil du oppleve at den originale potta rett og slett ikke puster godt nok! Så det har nok noe for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 hvor har du bestilt de remus pottene? bra passform? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Du køber dem hos www.koed.dk Passformen er, som du ser på bildene, av tysk/østerriksk perfeksjonisme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer? Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?Jarle De ligger ikke ute på nett enda.. Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 har du en direkte link til den potta? finner den ikke på koed, fant bare 4 rørs til 320 d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 har du en direkte link til den potta? finner den ikke på koed, fant bare 4 rørs til 320 d. Prøvde å finne de Remus pottene på Koed uten hell. Har du et varenummer?Jarle De ligger ikke ute på nett enda.. Send meg en mail på geir(a)koed.dk eller ring meg på 0045-8774 8000, så skal jeg finne en bra pris til deg http://www.remus.at/php/index.php?cmd=c ... tor=163448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå