Gå til innhold

Hva tror dere om denne?

Share

Er dette ett godt kjøp?  

32 stemmer

1. 1. Er dette ett godt kjøp?

• JA!
      20
    • Tja...
      11
    • NEI!
      2

Anbefalte innlegg

Så ikke så dum ut, og prisen var vel ovekommelg for en touring som er såpass utstyrt :)

Hva slags senkesett er det som står på? Vil bare minne om at også felgene må inn i vognkortet dersom du har tenkt til å få godkjent senkinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene må IKKE inn i vognkortet ved godkjenning av senkesett..

Hvor har du det fra Toro?

Jeg har godkjent flere senkesett med andre felger enn orginale.

Har heller aldri hørt om tilfeller hvor felgene MÅ inn i vognkortet dersom man godkjenner senkesett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen ut den der, og med et veldig ok utstyrsnivå. Så da er det vel bare å slå til da Kai.. Rart det der, at du alltid finner bilene dine i nabolaget :D

Ja, jeg har hatt denne i kikkerten lenge, og har vurdert mange andre også, men har kommet til at dette må bli både enklest og best :) Og det har vel igrunnen vært sånn ellers også ;) E30 reiste til Sunnmøre på Mandag :( Det var litt vemodig ;) Men det blir cruising nå vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller aldri hørt om tilfeller hvor felgene MÅ inn i vognkortet dersom man godkjenner senkesett.

Det var beskjeden jeg fikk på telefonen fra BT her i skien. Spurte om det trengtes, og da fikk jeg beskjed om å ha med TÜV papirer på både felger og senkesett. Men trafikkstasjonene her i landet er jo kjent for å praktisere forskjellig...

Likevel er det logisk at det bør stå i vognkortet ved en evt godkjenning, eller om det godkjennes samtidig, siden en får mangellapp om en blir stoppet i tekninsk kontroll med for store felger, her er det jo også snakk om 19".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet mitt ble godkjent - felgene ville han ikke godkjenne (jeg hadde jo ingen papirer på dem), men han skrev uten problemer inn dekkdimensjonen i vognkortet og sa at det neppe blir noe trøbbel å bli stoppet med de felgene.

Biltilsynet har vært snille med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var beskjeden jeg fikk på telefonen fra BT her i skien. Spurte om det trengtes, og da fikk jeg beskjed om å ha med TÜV papirer på både felger og senkesett. Men trafikkstasjonene her i landet er jo kjent for å praktisere forskjellig...

Likevel er det logisk at det bør stå i vognkortet ved en evt godkjenning, eller om det godkjennes samtidig, siden en får mangellapp om en blir stoppet i tekninsk kontroll med for store felger, her er det jo også snakk om 19".

Biltilsynet i Skien er søppel Toro, det vet jeg alt om!

:roll:

Grei bil dette, men fikser ikke når det står ALT utstyr, i 99% av tilfellene er dette ikke tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...