Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere bilen hehe

Padi
 Share

Hvor ofte vasker og steller dere på bilen  

61 stemmer

1. 1. Hvor ofte vasker og steller dere på bilen

• En gang i uka
      48
    • En gang i mnd
      11
    • En gang i halvåret
      1
    • En gang i året
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare spør dere hvor ofte dere vasker og steller med bilen.Min samboer sier jeg er syk i hode fordi jeg vasker og fikser på bilen for mye HEHE

Men hvor ofte vasker du bilen da Padi ?... noen mener jo at det er ekstremt om man f.eks vasker bilen en gang pr. uke. Jeg vasker bilen en til to ganger i måneden og det mener min bedre halvdel er ofte... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok også svart på opptil 3 ganger i uken ;), Men det er bare i godværsperioder, nå med allt dette dittværet så klarer jeg å begrense meg til en gang i uken.

Ok jeg skal hive den med på denne tråden hehe 3 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare spør dere hvor ofte dere vasker og steller med bilen.Min samboer sier jeg er syk i hode fordi jeg vasker og fikser på bilen for mye HEHE

Men hvor ofte vasker du bilen da Padi ?... noen mener jo at det er ekstremt om man f.eks vasker bilen en gang pr. uke. Jeg vasker bilen en til to ganger i måneden og det mener min bedre halvdel er ofte... :lol:

Ja ikke sant vel. Nei for min del så e det ca to tre ganger i mnd. Så vi er vel på samme plan Fredrik hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før: kanskje 2 ganger i uka.. OM den ble møkkete ;)

: uregelmessig. Er håpløse vaskemuligheter i Danmark. Pluss at vannet er så kalkete at det er håpløst om man ikke er superrask med tørking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

to ganger i uka. en gang i vaskehall midt i uka, også for hånd med litt diverse produkter i helga. så sant det ikke er dritt vær. er det dritt vær blir det vaskehall vær gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...