Haug530D Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Noen som har erfaringer med disse: http://www.dekk-spesialisten.com/26.html og jeg lurte på disse R Tech23 felgene, er det bred kant på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Har handlet der endel, noe du lurer på, bare spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Jeg kjøpte et sett med 18'' M5 replica felger med Dunlop sportmax - 235/40-18. Jeg fikk de levert som avtalt i Sandvika og betalte ved levering (cash). Har ingenting å klage på alt gikk som avtalt, var god oppfølgning på e-post. Vil kansje anbefale å får skikkelige dekk - ville personlig ikke valg Linglong som var det som opprinnelig fulgte med på tilbudet. Det eneste er at om jeg hadde tatt meg råd hadde det vært fett med originale grom felger istedet, men skitt au - kun kjennere ser forskjell og siden dette kun er ei diesel børse og ikke noen raserbil får det duge. Dekkene er kjempebra - har veldig gode egenskaper på vått føre - legger nesten ikke merke til vanndammer lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå