M3/M5 Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Hei, kjenner noen til denne bilen? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1491758 Så tøff ut. Bare den er bygget bra også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Enda en annonse som eier ikke kan kontaktes på mail....latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 jeg mener at jeg har lest om denne her inne før. Eller så er det en annen ned regn nr der og de samme luftehullene i panseret. Prøv å søk etter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Enda en annonse som eier ikke kan kontaktes på mail....latterlig! Hvorfor det? Er det noe jeg HATER så er det alle tomsingene som sender mail og sms att og frem i dagesvis når man kunne avklart alt i løpet av et kvarters telefonsamtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Kjører man rundt i en slik bil ber man om å bli stoppet i "rutinekontroll." Om den ikke er godkjent kunne det kanskje vært lurt med noe litt mindre suspekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Fittipaldi står det skrevet på døra der... hehe, motor nord, det er ikke Joker nord det her da? Harry greier spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 det "skiltet" der så jo ikke helt lovendes ut kan man ikke bli tatt for dokumentforfalskning med sånne skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 det "skiltet" der så jo ikke helt lovendes ut kan man ikke bli tatt for dokumentforfalskning med sånne skilt? Det står vel bare bak nettingen...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 det "skiltet" der så jo ikke helt lovendes ut kan man ikke bli tatt for dokumentforfalskning med sånne skilt? Det står vel bare bak nettingen...? mulig det bare var jeg som så litt feil, ser at det er festet bak der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 det "skiltet" der så jo ikke helt lovendes ut kan man ikke bli tatt for dokumentforfalskning med sånne skilt? Det står vel bare bak nettingen...? mulig det bare var jeg som så litt feil, ser at det er festet bak der nå Jeg synes det ser lakket på intercooleren jeg.. Ingen fargeforskjell på IC og Skilt. + rillene går gjennom tallene. Hmm.. og ja..det blir dokument forfalskning. Hvis det er lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Enda en annonse som eier ikke kan kontaktes på mail....latterlig! Hvorfor det? Er det noe jeg HATER så er det alle tomsingene som sender mail og sms att og frem i dagesvis når man kunne avklart alt i løpet av et kvarters telefonsamtale. Tull,er du interessert i og selge en bil bør du kunne kontaktes på mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Enda en annonse som eier ikke kan kontaktes på mail....latterlig! Hvorfor det? Er det noe jeg HATER så er det alle tomsingene som sender mail og sms att og frem i dagesvis når man kunne avklart alt i løpet av et kvarters telefonsamtale. Tull,er du interessert i og selge en bil bør du kunne kontaktes på mail.... å begrunnelsen for det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Er ikke helt enig med deg Bjørn. Det er faktisk ikke alle som har tilgang til mail. Er kjøperen seriøs nok så tar han en telefon til selger. Mail og sms har lett for å bli for useriøst i mine øyne ved kjøp og salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Om den ikke er godkjennt med snurre, bør ny eier få den ferdig EU-godkjennt da fristen gikk ut den 31mai -07 og står pr dags dato til avskilting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 9, 2007 Share Skrevet Juni 9, 2007 Så denne bilen i går, her på Bømlo, er vel en Bømling som har kjøpt den da. Er vel kanskje her på forummet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå